×

در آستانه بازی فینال جام حذفی:
استاندار آذربایجان شرقی با اعضای تیم تراکتور سازی دیدار کرد

  • کد خبر: 166591
  • 12 شهریور 1399
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان و بسیاری از هموطنان، منتظر پیروزی تراکتور در مقابل استقلال تهران و کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.
    استاندار آذربایجان شرقی با اعضای تیم تراکتور سازی دیدار کرد
  • محمدرضا پورمحمدی با حضور در تمرین تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفت‌وگو پرداخت و گفت: چشم امید مردم استان و بسیاری از هموطنان در سراسر کشور به درخشش تیم فوتبال تراکتور در بازی فینال جام حذفی است.

     وی افزود: باوجود بسیاری از محدودیت‌ها و به‌ویژه مشکلات ناشی از کرونا، بازیکنان این تیم از همدلی و روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند.

     وی ادامه داد: امیدواریم روز پنج شنبه و در بازی حساس فینال جام حذفی فوتبال کشورمان، شاهد درخشش بازیکنان غیرتمند و شایسته این تیم در مقابل استقلال تهران باشیم.

    پورمحمدی، با آرزوی موفقیت و سلامتی برای بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل این باشگاه، بیان کرد: وحدت و همدلی، رمز اصلی موفقیت در هر کاری بوده و مطمئن هستم که بازیکنان تراکتور برای سربلندی و موفقیت در بازی روز پنج شنبه نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند.

     میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار با قدردانی از حضور استاندار در تمرین تراکتور از روحیه بالای تیم برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و اظهار کرد: همه اعضای تیم همدل و با روحیه بالا درصدد آوردن جام قهرمانی به تبریز هستند و انشالله با دعای خیر هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.

    به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در حاشیه این دیدار، شال و پیراهن تیم فوتبال تراکتورسازی با امضای سه کاپیتان این تیم و تیم ملی به پورمحمدی اهدا شد.

    استاندار آذربایجان شرقی نیز با اهدای تندیس و دسته گل به مدیرعامل و سرمربی این تیم از زحمات و تلاش‌های ارزشمند سرخ پوشان تبریزی قدردانی کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *