×

استاندار آذربایجان‌شرقی: انتخابات، سرنوشت و آینده مردم را تعیین می‌کند

  • کد خبر: 302748
  • 11 اسفند 1402
  • استاندار آذربایجان شرقی صبح جمعه در اولین دقایق اخذ رأی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد فاطمة الزهرای شهرک ارم تبریز رأی خود را به صندوق انداخت.
    استاندار آذربایجان‌شرقی: انتخابات، سرنوشت و آینده مردم را تعیین می‌کند
  • به گزارش نوبر، مالک رحمتی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران، انتخابات را تعیین‌کننده سرنوشت و آینده مردم عنوان و به حضور پرشور مردم در دقایق اولیه اخذ رأی اشاره کرد و گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم با حضور خود در شعب اخذ رأی در ساعات اولیه رأی گیری از ایجاد ازدحام در ساعات پایانی جلوگیری کنند.

    وی افزود: مردم، همیشه خود را برای نظام و انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند و در راستای تامین امنیت، رشد و پیشرفت کشور، جوانان ما از جان خود گذشته و شهید یا جانباز شده‌اند و برخی نیز برای رشد و اعتلای وطن به مدارج علمی بالایی رسیده‌اند، اکنون وظیفه ما مردم، رای دادن است که کمکی برای رشد، پیشرفت، سربلندی، امنیت و اقتدار کشور باشیم.

    وی به توجه جهانیان و رسانه‌های خارجی به حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مردم ایران بارها با بصیرت، موقعیت شناسی و زمان شناسی در بزنگاه‌های تاریخی حضور یافته اند و امروز نیز با حضور خود ریل توسعه آینده کشور را رقم خواهند زد.

    رحمتی تاکید کرد: ایران قوی لازمه مجلس قوی است و امیدواریم مردم و جوانان آگاهانه با حضور خود این امر را تحقق بخشند و افتخار داریم که در آذربایجان شرقی، از تمامی طیف‌ها و افکار کاندیداهایی حضور دارند.

    شایان ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *