×

از تبریز تا مشهد به وسعت ایران برای نجات جان

  • کد خبر: 228788
  • 5 تیر 1402
  • مسئول گروه جهادی شهید آیت الله مدنی در گفت و گو با خبرنگار نوبر نیوز می‌گوید : حکایت دختر بچه مشهدی به یک سال گذشته باز می‌گردد که یکی از دوستان طلبه زائر امام رضا (ع) بودند و در مشهد مقدس با پدر این دختر بچه آشنا شده و بدین طریق در جریان مشکلات این […]

    از تبریز تا مشهد به وسعت ایران برای نجات جان
  • مسئول گروه جهادی شهید آیت الله مدنی در گفت و گو با خبرنگار نوبر نیوز می‌گوید : حکایت دختر بچه مشهدی به یک سال گذشته باز می‌گردد که یکی از دوستان طلبه زائر امام رضا (ع) بودند و در مشهد مقدس با پدر این دختر بچه آشنا شده و بدین طریق در جریان مشکلات این دختر بچه و خانواده وی قرار گرفته بودند.

    حجت الاسلام و المسلمین حجت رستم پور ادامه می‌دهد : پس از پرس و جو و صحبت با خانواده، متاسفانه مطلع شدیم که این دختر بچه از مشکل نارسایی هر دو کلیه رنج می‌برد و تحت درمان است اما عدم توانایی پرداخت هزینه عمل پیوند، رنج بیماری را دو چندان کرده است.

    وی می‌گوید : هزینه مورد نیاز برای پیوند کلیه ۲۰۰ میلیون تومان بود که در ابتدا جمع آوری این مبلغ هنگفت برای ما خیلی سخت به نظر می‌آمد اما با وجود تمام مشکلات، بی خیال نشدیم و با توکل بر خدا جمع آوری مبلغ را شروع کردیم.

    حجت الاسلام و المسلمین حجت رستم پور ادامه می‌دهد : در ابتدای کار گمان می‌کردیم که این مبلغ هنگفت به این زودی جمع آوری نشود اما با عنایت خداوند و همراهی همشهریان در اطلاع رسانی و جمع آوری مبالغ در سطح گسترده، از اقصی نقاط کشور، این مبلغ در نهایت جمع آوری شد.

    وی توضیح می‌دهد : در نهایت پس از انجام آزمایشات مختلف، طی دو روز گذشته عمل جراحی پیوند کلیه در مشهد مقدس انجام شده و خوشبختانه نتیجه عمل پیوند کلیه دختر بچه مشهدی رضایت بخش بوده است.

    این طلبه تبریزی ادامه می‌دهد : گروه جهادی شهید آیت الله مدنی بیش از ده سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار خدمات رسانی‌های اجتماعی اعم از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، تهیه لوازم خانگی و جهیزیه نو عروسان برنامه های دیگری را نیز دنبال می‌کند.

    وی ادامه می‌دهد : در این گروه جهادی به برخی از خانواده‌های تحت پوشش، خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه می‌شود و از این رو حدود ۳۵۰ خانوار تحت پوشش گروه جهادی شهید آیت الله مدنی قرار گرفته‌اند.

    این طلبه تبریزی در پایان می‌گوید : ما با تمام وجود، بزرگی و همنوع دوستی مردم عزیزمان را از اقصی نقاط کشور برای جمع آوری مبلغ مورد نیاز برای عمل پیوند کلیه شاهد بودیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *