×

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد:
اردوی راهیان پیشرفت در تبریز

  • کد خبر: 297979
  • 20 آذر 1402
  • معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: اردوهای راهیان پیشرفت منطقه شمال غرب کشور با هدف حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان هنرستانی در تبریز برگزار می شود.
    اردوی راهیان پیشرفت در تبریز
  • به گزارش نوبر، «بهروز شریف» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اردوها با همکاری یک موسسه شتاب دهنده (مجری محتوایی و فرهنگی) و در سه دوره اردویی آموزشی در ماه های آذر و دی امسال در محل پایگاه دوم شکاری تبریز برگزار می شود.
    وی اظهار کرد: دوره اول با حضور دانش آموزان دختر استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از ۲۱ تا ۲۳ آذر و دوره دوم نیز با حضور دانش آموزان دختر استان های اردبیل و زنجان از ۲۸ تا ۳۰ آذر برگزار می شود.
    معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: دوره سوم از ۲۶ تا ۲۸ دی ماه و با حضور دانش آموزان پسر استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به صورت منطقه ای و همزمان با سراسر کشور برای دانش آموزان هنرستانی زیر حمایت برگزار می شود.
    شریف، با اشاره به اینکه هدف اصلی دوره های اردویی ایجاد کسب و کارهای موفق پس از دانش آموختگی است، ادامه داد: از این دانش آموزان با اعطای وام اشتغال یا کارانگیزی حمایت می شود.
    وی یادآور شد: بازدید از مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری، کسب و کارها و کارآفرین های برتر، برگزاری همایش کارآفرینی و ایده پردازی(طرح های ابتکاری جدید) و کارگاه های تخصصی و بازدید از طرح های موفق اشتغال کمیته امداد از مهمترین برنامه های دوره های اردویی است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *