×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
ارائه انشعاب به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی متوقف شود

  • کد خبر: 167744
  • 21 مهر 1399
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر برخورد جدی دستگاه‌های متولی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان، گفت: ارائه خدمات و انشعاب‌های جدید به صاحبان واحدهای مسکونی غیرمجاز در سراسر استان باید متوقف شود.
    ارائه انشعاب به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی متوقف شود
  • جواد رحمتی در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استان، با تاکید بر همت جمعی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با گسترش این معضل اجتماعی، گفت: گسترش روزافزون ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرها باعث افزایش روزافزون معضلاتی همچون حاشیه‌نشینی و بسیاری دیگر از مشکلات اجتماعی می‌شود.

    وی تشریح کرد: نظارت و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز باید ملموس‌تر بوده و با دستگاه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز می‌کنند، برخورد شود.

    وی، خواستار برگزاری جلسه‌ای تخصصی با حضور مسئولان قضایی استان شد و گفت: باید رویه‌ای ثابت برای ارائه خدمات و انشعاب در دستگاه‌های خدمات‌رسان، تدوین شده و سیستم قضایی نیز با متخلفان طبق ضوابط و قوانین برخورد کند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار دقت و نظارت بیشتر دهیاری‌ها برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در روستاها شد.

    به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، نظارت و برخورد قانونی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تسریع در اجرای احکام تخریب با همکاری دستگاه قضایی و پلیس، جلوگیری و مقابله با تملک‌های بدون مبنا و بی‌سند در حاشیه اتوبان تبریز- سهند، مستندسازی اموال و املاک دستگاه‌های اجرایی و فروش منابع راکد در جهت تجهیز به سیستم‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف و جلوگیری از قبح زدایی تخلف با تشدید رفتارهای نظارتی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *