×

اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان

  • کد خبر: 229108
  • 29 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اتوبوس‌های با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد به تدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوس‌های نو می دهند. وی با اشاره به خرید ۱۴۷ دستگاه اتوبوس از سال ۱۴۰۱ تاکنون و نیز آزادسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس سرویس کارخانجات […]

    اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان
  • به گزارش نوبر،

    پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اتوبوس‌های با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد به تدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوس‌های نو می دهند.

    وی با اشاره به خرید ۱۴۷ دستگاه اتوبوس از سال ۱۴۰۱ تاکنون و نیز آزادسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس سرویس کارخانجات و شرکت ها و تزریق آنها به خطوط کم برخوردار و مشکل‌دار گفت: علاه بر موارد فوق با تلاش‌های شهردار تبریز و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در سالجاری نیز خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نو به تصویب رسیده است که  گامی اساسی در استمرار نوسازی ناوگان و جبران عقب ماندگی های گذشته است.

    عباس نژاد ضمن رد اخبار منتشره در برخی خبرگزاریها در مورد فعالیت اتوبوسهای فرسوده سایر کلانشهرها در تبریز نیز گفت: هیچ اتوبوسی خارج از اتوبوسهای سازمانی خود اتوبوسرانی تبریز و از سایر شهرها در خطوط اتوبوسرانی تبریز فعالیت نمی کنند و خبر مذکور به دلیل تشابه لوگو یکی از شرکت‌های حمل و نقل درونشهری بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز با یکی از کلانشهرها بوده است که شرکت فوق ثبت شده در تبریز با سابقه ۱۱ سال  بوده و طبق قرارداد جاری از اتوبوسهای شرکت واحد تبریز برای خدمات دهی به شهروندان استفاده می کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *