×

اتمام تملک خانه باقرخان/ تبریز پاک‌ترین شهر ایران

  • کد خبر: 231296
  • 18 مرداد 1402
  • اتمام تملک خانه باقرخان/ تبریز پاک‌ترین شهر ایران یعقوب هوشیار در سومین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تاکید به اهمیت فعال‌سازی حوزه سلامت شهری، اظهار کرد: تحقق عملکرد بودجه‌ای شهرداریتبریز در سال ۱۴۰۱ حاصل اجماع و کمک مردم است و قدردان همکاری شهروندان در تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری هستیم. هوشیار با اشاره به اینکه تا […]

    اتمام تملک خانه باقرخان/ تبریز پاک‌ترین شهر ایران
  • اتمام تملک خانه باقرخان/ تبریز پاک‌ترین شهر ایران

    یعقوب هوشیار در سومین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تاکید به اهمیت فعال‌سازی حوزه سلامت شهری، اظهار کردتحقق عملکرد بودجه‌ای شهرداریتبریز در سال ۱۴۰۱ حاصل اجماع و کمک مردم است و قدردان همکاری شهروندان در تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری هستیم.

    هوشیار با اشاره به اینکه تا ۱۷مرداد، تبریز حتی یک روز آلوده نداشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته نگاه اعضای شورای اسلامی شهر به حوزه حمل و نقلعمومی ویژه بود و تلاش کردیم یک هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز را نوسازی کنیم.

    وی با بیان اینکه سقف تسهیلات برای اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ۱۲۰ میلیون تومان بود گفتدر سال جاری این مبلغ به  ۱۷۰ میلیون تومانافزایش پیدا کرده است و قصد داریم این میزان به دوهزار دستگاه برسد.

    وی اضافه کرد: شهرداری تبریز توانست طبق برنامه ریزی ها اتوبوس های جدید را وارد چرخه حمل و نقل عمومی کند و در کنار آن موفق شدیم فاز دوم خط یک مترورا که شامل تهویه هوا و دیگر نواقص آن می شود را تکمیل کنیم.  

    شهردار تبریز ادامه داد: هر دو دستگاه  تی بی ام خط دو را فعال کرده و خط سوم را هم آغاز کردیم و طبق برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم بر اساسزمانبندی خط دو مترو تبریز تکمیل و به بهره برداری برسد.  

    وی اضافه کرد: پس از وقفه چند ساله موفق شدیم فاینانس ۴۳۰ میلیون یورویی را از طریق بانک مرکزی به چرخه مالی و اجرایی پروژه توسعه قطار شهری تبریزمنتقل کنیم.  

    هوشیار با اشاره به اتمام تملک خانه باقرخان اعلام کرد: شهرداری تبریز در دوره جدید مدیریت شهری با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر،  پروژه هایمختلف و نیمه تمام عمرانی خود از جمله  پل های ترافیکی، تملک خانه باقرخان و اجرای پروژه عمرانی مقبره‌الشعرا را به اتمام برساند.

    وی با اشاره به دیدار مستمر با شهروندان عنوان کرد: تا به امروز ۳۷ قرار خدمت و ۱۰۰ملاقات مردمی داشته ایم که به رفع و رجوع مشکلات مردم پرداختیم وامیدوارم با سیاستگذاری شورای اسلامی شهر بتوانیم با نگاه جدید در بودجه با ۲۰ همت، اقدامات جدی مطابق با برنامه های راهبردی عملیاتی شهرداریتبریز اجرایی کنیم.  

    شهردار تبریز با اشاره به اهمیت همکاری های مشترک اصحاب رسانه و شهرداری تبریز عنوان کردقصد داریم کنگره بین‌المللی ۱۰ هزار شهید استان بهعنوان سرمایه معنوی، همایش سرمایه‌گذاری بین‌المللی با هدف معرفی جایگاه تبریز و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آن را با بهره مندی از ظرفیت علمی خبرنگاران برگزارکنیم.

    هوشیار همچنین تصریح کرد: همایش زنده‌نامان در بهمن ماه و همایش جاده ابریشم در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.  

    وی همچنین اضافه کرد: امیدوارم با سیاستگذاری شورای اسلامی شهر بتوانیم با نگاه جدید در بودجه سال جاری با ۲۰ همت، اقدامات جدی را انجام دهیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *