×

آمادگی شهرداری تبریز برای انتقال تجربه‌های خدمات شهری به سایر شهرها

  • کد خبر: 231692
  • 21 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، جواد صدیقی در دیدار با ساسان اکبری جانشین مدیر خدمات شهری و مهدی کاظمی مدیر زیباسازی منطقه آزاد ارس، تبریز را الگویی مناسب برای بهره مندی از تجربیات مدیریت شهری در حوزه محیط زیست و خدمات شهری دانست و گفت: آماده انتقال تجربیات مدیریت شهری تبریز در حوزه […]

    آمادگی شهرداری تبریز برای انتقال تجربه‌های خدمات شهری به سایر شهرها
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، جواد صدیقی در دیدار با ساسان اکبری جانشین مدیر خدمات شهری و مهدی کاظمی مدیر زیباسازی منطقه آزاد ارس، تبریز را الگویی مناسب برای بهره مندی از تجربیات مدیریت شهری در حوزه محیط زیست و خدمات شهری دانست و گفت: آماده انتقال تجربیات مدیریت شهری تبریز در حوزه محیط زیست و خدمات شهری به سایر شهرها بخصوص شهرهای استان هستیم.

     

    صدیقی با اشاره به استفاده از شیوه های نوین در حوزه خدمات شهری گفت: حرکت به سمت مدرن سازی شیوه‌های مدیریت شهری، بهره مندی از سیستم های نوین خدماتی از سیاست های اصلی مدیریت شهری و مورد تاکید شهردار تبریز بوده است.

     

    وی حذف جامد پاشی و جایگزینی محلول پاشی را از اقدامات مهم زیست محیطی شهرداری تبریز در زمستان دانست و گفت: در دوره جدید با دستور ویژه شهردار تبریز، حذف جامد پاشی و نمک پاشی از معابر شهر در طول زمستان تجربه موفق و نتیجه بخشی برای تبریز بود.

     

    صدیقی، اجرای طرح “نگهداشت شهری”، جمع آوری وانت بارها و طبق های مسدود کننده معابر سطح شهر، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز،  جمع آوری سگ های بلاصاحب و ایجاد مرکز نگهداری و پناهگاه حیوانات تبریز را از اقدامات اساسی حوزه محیط زیست و خدمات شهری تبریز دانست.

     

    معاون شهردار تبریز در این جلسه بر آمادگی انتقال تجربیات حوزه خدمات شهری به سایر شهرها افزود: مدیریت شهری تبریز آماده انتقال تجربیات به سایر شهرها بخصوص شهرهای استان در راستای تقویت خدمت رسانی به شهروندان است.

     

    در این جلسه مدیران حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه آزاد ارس به ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت این حوزه در منطقه آزاد ارس پرداختند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *