×

آل هاشم: هوشمندی و تفکرات اقتصادی مزیت مهم استاندار آذربایجان‌شرقی است

  • کد خبر: 300610
  • 3 بهمن 1402
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، هوشمندی و برخورداری از تفکرات اقتصادی را مزیت های مهم استاندار جدید عنوان و بر حمایت قاطع از او تاکید کرد.
    آل هاشم: هوشمندی و تفکرات اقتصادی مزیت مهم استاندار آذربایجان‌شرقی است
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در آیین معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، افزود: بنده مثل کوه پشت تصمیم دولت سیزدهم و وزارت کشور برای انتصاب دکتر رحمتی به عنوان استاندار جدید هستم و با تمام توان از وی حمایت خواهم کرد و از این بابت خیال آیت الله رییسی و شخص وزیر کشور از آذربایجان راحت باشد.

    وی با اشاره به همکاری خود با چهار استاندار در هفت سال گذشته، از مرحوم اسماعیل جبارزاده به عنوان استاندار اخلاق مدار، مجید خدابخش به عنوان فردی متدین و متشرع، محمدرضا پورمحمدی به عنوان فرهیخته و دانشمند و مرحوم عابدین خرم به عنوان استانداری ولایی، جهادی و انقلابی یاد کرد و گفت: تمام این استانداران برای سربلندی و اعتلای استان زحمات فراوانی کشیده و نام و یاد آنها گرامی می داریم.

    آل هاشم با ابراز تاسف از فوت استاندار سابق آذربایجان شرقی مرحوم خرم، یادآور شد: تمام این اتفاقات زنگ هشدار برای همه ماست که متوجه باشیم هر آمدنی را رفتنی است و چه بهتر که وقتی از سمتی کنار می رویم و یا از دنیا رخت بر می بندیم مردم از ما به نیکی یاد کنند.

    وی با اشاره به ظرفیت های مختلف اقتصادی و تجاری آذربایجان، توجه به توسعه و ترقی اقتصادی را از جمله مطالبات مهم مردم از استاندار جدید اعلام و اظهار کرد: شکوفایی اقتصادی استان به فردی همچون دکتر رحمتی که دارای ایده های خوب اقتصادی است، نیاز دارد.

    آل هاشم از مدیران دستگاه های اجرایی و آحاد مردم درخواست کرد تا حد توان با استاندار جدید همکاری کرده و او را یاری دهند تا به اهداف و برنامه های توسعه ای خود دست یابد.

    رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بر توجه استاندار جدید به توسعه متوازن در تمام شهرستان های استان تاکید و اضافه کرد: باید رویکردهای نادرست های قبلی در این راستا اصلاح شده و مردم تمام مناطق و شهرستان ها احساس عدالت را به خوبی درک و لمس کنند.

    علی علیزاده از دولت به خاطر انتخاب دکتر رحمتی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی قدردانی کرد و افزود: وی از مدیران توانمند و خدمت گذار صدیق نظام است که سال ها در رده های گوناگون مدیریتی کلان شهر حضور داشته است و تجارت ارزشمندی در حوزه اقتصاد و مدیریت دارد.

    وی روحیه تعامل، تحول گرایی و تلاش های خستگی ناپذیر را از جمله ویژگی های بارز استاندار جدید بیان کرد و ادامه داد: اکنون آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف مثل راه، آب و انرژی کمبودهایی دارد که باید با اقدامات جهادی و شبانه روزی نسبت به رفع آنها اقدام شود که امیدواریم مدیریت جدید استان در این زمینه ها فعال تر بوده و مسیر ترقی استان را سرعت بیشتری دهد.

    علیزاده انتخابات یازده اسفند ماه را مهمترین و بزرگترین امتحان استاندار جدید قلمداد و اظهار کرد: امیدواریم با تلاش های مجموعه مدیریت استان و فرمانداری های شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

    در این مراسم با اهدای لوح هایی از سوی وزارت کشور و استانداری آذربایجان شرقی از خانواده مرحوم عابدین خرم قدردانی شد.

    مالک رحمتی یکشنبه گذشته و با موافقت هیات دولت به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی و جانشین مرحوم عابدین خرم انتخاب شد.

    زین‌العابدین رضوی خرم علاوه بر تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در هفته های گذشته به علت عفونت تنفسی که بر اثر بیماری توام کرونا و آنفلوآنزا عارض شده بود در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری بود و روز شنبه دعوت حق را لبیک گفت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *