×

خبر/
آلبوم “باب السلام” توسط گروه بین المللی طارق تبریز منتشر شد

  • کد خبر: 166286
  • 2 شهریور 1399
  • آلبوم صوتی نواهای عاشورایی با عنوان " باب السلام" به همت گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز تولید و منتشر شد.
    آلبوم “باب السلام” توسط گروه بین المللی طارق تبریز منتشر شد
  • به گزارش نوبر، مهدی محمدزاده رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز با اعلام این خبر افزود: آلبوم باب السلام سومین آلبوم عاشورایی گروه تواشیح طارق است که پس از آلبوم های قانلی شفق و شبیر در ۹ قطعه تولید شده است.

    وی با بیان اینکه این آلبوم تمایزهای ویژه ای نسبت به دو آلبوم های قبلی دارد خاطرنشان ساخت: محتوای این آلبوم بیشتر به تبیین پیام ها و اهداف نهضت عاشورا و همچنین شاخص سازی در سیره اهل بیت علیهم السلام و اصحاب امام حسین علیه السلام پرداخته و سعی شده است شاخصه هایی ارزشمند از یک شیعه عاشورایی در آلبوم ارائه شود.

    محمدزاده همچنین با اشاره به اینکه در جریان‌بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده ، ضرورت تولید محتوای فنی و قابل استفاده برای فضای مجازی و استفاده فردی عزاداران احساس می شود افزود: تولید آلبوم باب السلام در جهت غنی سازی محتوای عزاداری شیفتگان اهل بیت علیهم السلام و همچنین ارائه نواهای اصیل عاشورایی با تلفیق شیوه ها و سبک های صحیح روز تولید شده است و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این آلبوم به منظور اشاعه فرهنگ مواسات فرهنگی و نذر فرهنگی به صورت رایگان توزیع می شود.

    وی با اشاره به اینکه تمامی امور انتخاب اشعار، آهنگسازی و خواندن اشعار توسط اعضاء گروه طارق تبریز انجام شده است خاطرنشان ساخت: آلبوم صوتی طارق بدون استفاده از منابع دولتی و فقط با حمایت خیرین و همچنین موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز تولید شده است و برای تنظیم قطعات آن از بهترین هنرمندان عرصه موسیقی آئینی کشور استفاده شده است.

    وی در پایان افزود: در این آلبوم از حضور افتخاری خدام الحسین علیه السلام همچون حجه الاسلام المسلمین بلاغی، حاج مجید محمدزاده، مهدی قربانی، مهدی لیثی و وحید غفران نیا استفاده شده است. 

    لازم بذکراست آلبوم باب السلام ششمین آلبوم صوتی گروه طارق تبریز است که در آن سید محمدحسین بلاغی، میثم ناعمی، مهدی محمدزاده، ناصر بخت آور، اکبر شوقی، سعید زارعان و مهدی محمدی به همنوایی پرداخته اند و تمامی قطعات آن در پایگاه اینترنتی به نشانی www.Tareq.ir برای عموم قابل دانلود و بهره برداری است.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *