×

نامه انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات آذربایجان شرقی به رئیس کل دادگستری استان؛
آقای خلیل اللهی، اجازه ندهید هوچی‌گری بدعت شود

  • کد خبر: 169315
  • 27 آذر 1399
  • انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات آذربایجان شرقی در واکنش به هتک حرمت دفتر روزنامه ساقی آذربایجان توسط تعدادی از افراد خودسر، طی نامه ای به رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خواستار برخورد قانونی با افراد هتاک و حفظ حرمت رسانه های آذربایجان شرقی شد.
    آقای خلیل اللهی، اجازه ندهید هوچی‌گری بدعت شود
  • به گزارش نوبر، انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات آذربایجان شرقی در واکنش به هتک حرمت دفتر روزنامه ساقی آذربایجان توسط تعدادی از افراد خودسر، طی نامه ای به رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خواستار برخورد قانونی با افراد هتاک و حفظ حرمت رسانه های آذربایجان شرقی شد.

     

    متن نامه به شرح زیر است:

     

    «ریاست محترم دادگستری استان آذربایجان شرقی

     

    سلام‌علیکم؛

    احتراماً ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های آن مقام محترم از رسانه‌ها و مطبوعات استانی، معروض می‌دارد که در هفته گذشته تیتر اول «روزنامه ساقی آذربایجان» در خصوص نحوه ترور شهید والامقام دکتر فخری‌زاد، باعث برخی اظهارنظرها و انتقادات شده است.

     

    بدیهی است هر شهروندی می‌تواند نسبت به مطالب منتشره در مطبوعات و رسانه‌ها  نظر مثبت و منفی داشته باشد، یا جوابیه ارسال کند و حتی به مراجع قضایی شکایت بَرَد، ولی متاسفانه برخی افراد به بهانه انتقاد، علاوه بر هتک حرمت به نشریه مذکور در فضای مجازی، در جلوی دفتر کار آقای مسعود برزگر جلالی مدیر مسئول آن روزنامه نیز اقدام به هوچی‌گری، آبروریزی، تهدید و فحاشی نموده‌اند.

     

    بی‌شک این بدعت ناپسند، نه‌تنها حرمت دستگاه قضا را خدشه‌دار می‌کند، بلکه به هرج‌ و مرج عمومی نیز دامن زده و عملاً استقلال نشریات را در بازگویی مطالب  زیر سوال می‌برد.

     

    لذا خواهشمندیم در صورت صلاح‌دید، ضمن برخورد با متخلفین امر، زمینه شفاف‌سازی بیش از پیش استقلال رسانه‌ای و برخورد با متخلفین را مبذول فرمایید.

     

    انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات استان»

     

    این گزارش می افزاید، در پی انتشار مطلبی در خصوص ترور دکتر فخری زاده، دانشمند شهید صنعت هسته ای کشور در روزنامه ساقی آذربایجان، برخی افراد منتقد مطلب منتشره این روزنامه، اقدام به حرمت شکنی دفتر این رسانه و تهدید مدیرمسئول روزنامه ساقی آذربایجان کردند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *