×

مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد
آغاز مجدد آسفالت‌ریزی اساسی سطح تبریز از اسفندماه

  • کد خبر: 171534
  • 11 بهمن 1399
  • مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از آغاز مجدد پروژه‌های آسفالت‌ریزی اساسی شهر از اسفندماه و در صورت مساعدشدن شرایط جوی خبر داد.
    آغاز مجدد آسفالت‌ریزی اساسی سطح تبریز از اسفندماه
  • به گزارش نوبر، بابک شریفی گفت: آسفالت‌ریزی در ۳۷ خیابان و معبر اصلی شهر را با ابلاغ شیوه‌های اصلاحی و با تأکید بر اجرای کیفی پیش برده است و به صورت اصلاح اساسی کار شده است.

     او افزود: در برخی نقاط  نیاز به اصلاح زیرسازی بوده و در برخی نقاط دیگر روسازی خیابان نیاز به اصلاح داشته که با شیوه‌هایی که از طریق کمیته آسفالت تعیین شده است، به نسبت وضعیت خرابی  زیرسازی و روسازی خیابان‌ها، شیوه اصلاحی مختص هر خیابان  تصویب شده است.

     مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به اولویت‌های  آسفالت‌ریزی اساسی معابر اعلام کرد: تمام اقدامات سازمان عمران بر اساس اولولیت‌های تعیین شده در اول سال بوده که برخی از آن‌ها عملیات در سالجاری اجرا و برخی دیگر باقی مانده است.

     او اضافه کرد: در ادامه پروژه آسفالت ریزی اساسی اولویت سازمان ادامه همان ابلاغیه قبلی است که اواخر سال ۹۹ و اوایل سال ۱۴۰۰، با همین اولویت کار کرده و خارج از این اولویت تعیین شده برای هیچ خیابانی   آسفالت‌ریزی انجام نخواهد شد. 

     شریفی با اشاره به برنامه مدون سازمان عمران تبریز خاطرنشان کرد: تمامی پروژه های آسفالت‌ریزی سطح شهر را که به صورت اساسی توسط سازمان عمران انجام می گیرد، مطابق یک برنامه مدون اول سال است که مورد تایید شهرداری تبریز و ابلاغیه از طرف معاونت عمرانی شهرداری تبریز است.

     او با اشاره به دو عملیات آسفالت ریزی سازمان عمران ابراز کرد:  دو عملیات آسفالت ریزی نیز داریم که یکی از آنها کارگاه‌های امانی مناطق ۱۰ گانه است که روزانه ۵ تا ۱۰ تن آسفالت برای کارگاه امانی هر منطقه تحویل داده می شود که بر اساس اولویت بندی و برنامه ریزی آنها صرفا برای لکه گیری، چاله زدایی و رفع خطر به کار می رود. و پروژه‌ای اساسی نیست.

     مدیرعامل سازمان عمران تصریح کرد: بخش سوم بحث آسفالت‌ریزی سازمان، پیمانکاران مناطق ۱۰ گانه هستند که روزانه پس از تحویل آسفالت به آنها در محل کارخانه، بر اساس برنامه ریزی، اولویت بندی و تشخیص خود مناطق در سطح معابر فرعی و محلات شهر توزیع می کنند.

     شریفی تأکید کرد: سازمان عمران نقشی در تعیین اولویت آسفالت ریزی مناطق  ندارد و تنها تلاش فعالیت شبانه روزی برای تأمین آسفالت مناطق که از طریق پیمانکار در محلات تبریز توزیع می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *