به گزارش نوبر، بابک شریفی گفت: آسفالتریزی در ۳۷ خیابان و معبر اصلی شهر را با ابلاغ شیوههای اصلاحی و با تأکید بر اجرای کیفی پیش برده است و به صورت اصلاح اساسی کار شده است.
او افزود: در برخی نقاط نیاز به اصلاح زیرسازی بوده و در برخی نقاط دیگر روسازی خیابان نیاز به اصلاح داشته که با شیوههایی که از طریق کمیته آسفالت تعیین شده است، به نسبت وضعیت خرابی زیرسازی و روسازی خیابانها، شیوه اصلاحی مختص هر خیابان تصویب شده است.
مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به اولویتهای آسفالتریزی اساسی معابر اعلام کرد: تمام اقدامات سازمان عمران بر اساس اولولیتهای تعیین شده در اول سال بوده که برخی از آنها عملیات در سالجاری اجرا و برخی دیگر باقی مانده است.
او اضافه کرد: در ادامه پروژه آسفالت ریزی اساسی اولویت سازمان ادامه همان ابلاغیه قبلی است که اواخر سال ۹۹ و اوایل سال ۱۴۰۰، با همین اولویت کار کرده و خارج از این اولویت تعیین شده برای هیچ خیابانی آسفالتریزی انجام نخواهد شد.
شریفی با اشاره به برنامه مدون سازمان عمران تبریز خاطرنشان کرد: تمامی پروژه های آسفالتریزی سطح شهر را که به صورت اساسی توسط سازمان عمران انجام می گیرد، مطابق یک برنامه مدون اول سال است که مورد تایید شهرداری تبریز و ابلاغیه از طرف معاونت عمرانی شهرداری تبریز است.
او با اشاره به دو عملیات آسفالت ریزی سازمان عمران ابراز کرد: دو عملیات آسفالت ریزی نیز داریم که یکی از آنها کارگاههای امانی مناطق ۱۰ گانه است که روزانه ۵ تا ۱۰ تن آسفالت برای کارگاه امانی هر منطقه تحویل داده می شود که بر اساس اولویت بندی و برنامه ریزی آنها صرفا برای لکه گیری، چاله زدایی و رفع خطر به کار می رود. و پروژهای اساسی نیست.
مدیرعامل سازمان عمران تصریح کرد: بخش سوم بحث آسفالتریزی سازمان، پیمانکاران مناطق ۱۰ گانه هستند که روزانه پس از تحویل آسفالت به آنها در محل کارخانه، بر اساس برنامه ریزی، اولویت بندی و تشخیص خود مناطق در سطح معابر فرعی و محلات شهر توزیع می کنند.
شریفی تأکید کرد: سازمان عمران نقشی در تعیین اولویت آسفالت ریزی مناطق ندارد و تنها تلاش فعالیت شبانه روزی برای تأمین آسفالت مناطق که از طریق پیمانکار در محلات تبریز توزیع میشود.
دیدگاهتان را بنویسید