×

آغاز برنامه‌های دهه کرامت در استان/ اجرای بیش از 700 برنامه رضوی

  • کد خبر: 228167
  • 30 اردیبهشت 1402
  • به گزارش روابط عمومی شبکه جوانان رضوی آذربایجان شرقی، سعید مطلبی با بیان این خبر گفت: خادمان حرم مطهر و بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع)، ظهر امروز شنبه با استقبال اقشار مختلف مردم در فرودگاه شهید مدنی، وارد تبریز می‌شوند. وی با بیان اینکه ده‌ها برنامه مختلف با حضور خادمان امام رضا(ع) در تبریز و […]

    آغاز برنامه‌های دهه کرامت در استان/ اجرای بیش از 700 برنامه رضوی
  • به گزارش روابط عمومی شبکه جوانان رضوی آذربایجان شرقی، سعید مطلبی با بیان این خبر گفت: خادمان حرم مطهر و بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع)، ظهر امروز شنبه با استقبال اقشار مختلف مردم در فرودگاه شهید مدنی، وارد تبریز می‌شوند.

    وی با بیان اینکه ده‌ها برنامه مختلف با حضور خادمان امام رضا(ع) در تبریز و شهرستان‌های استان به منظور بزرگداشت دهه کرامت، پیش‌بینی شده است عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز بتوانیم بهتر از سال‌های گذشته، در خدمت مردم عزیز استان بوده و شاهد برگزاری هرچه بهتر مراسمات این ایام مبارک باشیم.

    وی در تبیین برنامه‌های دهه کرامت در استان اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با آیت الله آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حضور در شیرخوارگاه احسان تبریز، شرکت در جشن دختران مرکز تربیت معلم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با شخصیت‌های مطرح فرهنگی و پیرغلامان حسینی، شرکت در ویژه برنامه و جشن دختران آفتاب در محوطه ارک تبریز و همچنین حضور در اماکن مختلف درمانی، فرهنگی و … از مهم‌ترین برنامه‌های مهم و محوری ایام دهه کرامت در تبریز خواهد بود.

    رییس شبکه جوانان رضوی آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه در شهرستان‌های مختلف استان نیز، شاهد حضور خادمان عزیز و اجرای برنامه های مختلف خواهیم بود اظهار کرد: چهار کاروان متبرک به نام شهیدان آرمان علیوردی، روح الله عجمیان، حمیدرضا الداغی و حسین اجاقی نیز در برنامه‌های تدارک دیده در شهرها و شهرستان های باسمنج، کلیبر، خداآفرین، جلفا، مرند، شبستر، اسکو، عجب شیر، ورزقان، هوراند، اهر، زرنق، هریس، بناب، ملکان، آذرشهر، چاراویماق، هشترود، میانه، سراب، بستان آباد، ایلخچی، خسروشاه، صوفیان و سردرود نیز حضور خواهند یافت.

    به گفته مطلبی، در دهه کرامت امسال، بیش از 700 برنامه مختلف رضوی در جای جای شهرها و روستاهای مختلف استان با حضور خادمان امام هشتم علیه السلام برگزار خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *