×

آغاز آزادسازی و تبدیل به حالت اولیه بستر رودخانه مهرانه‌رود

  • کد خبر: 228798
  • 5 تیر 1402
  • به گزارش نوبر جواد صدیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با حضور مراجع قانونی قضایی و نیروی انتظامی، همکاران خدمات شهری منطقه ۵، یگان امداد و امور آب، عملیات آزادسازی بستر مهرانه رود حد فاصل خلعت پوشان تا سه راهی اهر از ساخت و سازهای بی رویه آغاز شد. صدیقی با قدردانی از دستورات […]

    آغاز آزادسازی و تبدیل به حالت اولیه بستر رودخانه مهرانه‌رود
  • به گزارش نوبر جواد صدیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با حضور مراجع قانونی قضایی و نیروی انتظامی، همکاران خدمات شهری منطقه ۵، یگان امداد و امور آب، عملیات آزادسازی بستر مهرانه رود حد فاصل خلعت پوشان تا سه راهی اهر از ساخت و سازهای بی رویه آغاز شد.

    صدیقی با قدردانی از دستورات صریح مقام قضایی در این خصوص گفت: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز بخصوص در محل هایی از قبیل حریم و بستر رودخانه ها که خطرات جانی جدی برای شهروندان ایجاد می کند در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد و آزادسازی و رفع ساخت و ساز غیر مجاز در این مسیرها با همکاری و هماهنگی سایر دستگاهها اجرا می شود.

    معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خاطرنشان کرد: قطعا جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در مسیر و بستر رودخانه ها احتمال بروز خسارت های جانی و مالی را کاهش می دهد و شهرداری با همراهی سایر دستگاههای مربوطه در حوزه عملیاتی خود با تمام توان از ساخت و سازی غیر مجاز بخصوص در بستر و حریم رودخانه ها جلوگیری خواهد کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *