×

آسفالت ریزی ۷۰ هزار تنی در سه ماهه نخست سال‌جاری

  • کد خبر: 228881
  • 12 تیر 1402
  • به گزرش نوبر، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری تبریز با هدف ارائه خدمات محله‌ای مطلوب برای شهروندان و افزایش رضایتمندی و توزیع هرچه بیشتر متوزان خدمات را از ابتدای سال جاری آسفالت ریزی در تمام معابر و محلات سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است. هوشیار با اشاره […]

    آسفالت ریزی ۷۰ هزار تنی در سه ماهه نخست سال‌جاری
  • به گزرش نوبر، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری تبریز با هدف ارائه خدمات محله‌ای مطلوب برای شهروندان و افزایش رضایتمندی و توزیع هرچه بیشتر متوزان خدمات را از ابتدای سال جاری آسفالت ریزی در تمام معابر و محلات سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

    هوشیار با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال گذشته ۴۸ هزار تن آسفالت ریزی در معابر انجام شده بود، اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال نیز ۷۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام یافته است. برهمین اساس طی این مدت بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت ریزی اساسی و ۳۹ هزار و ۱۷۵ تن لکه گیری جهت چاله زدایی و بهسازی معابر شهری صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه ۲۹۲ میلیارد تومان بودجه آسفالت سال جاری شهرداری تبریز است که در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد افزایش دارد، تصریح کرد: اجرای عملیات عمرانی آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی امسال شهرداری تبریز است و برای تسریع در روند پروژه ها، بودجه عمرانی امسال در مقایسه با سال قبل ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

    شهردار تبریز یادآور شد: ناحیه محوری موجب احصای دقیق مطالبات و پاسخگویی مجموعه شهرداری به نیازهای واقعی شهروندان می شود بر همین اساس شهرداران نواحی باید مشکلات محله ای از جمله آسفالت را احصا کرده و برطرف کنند.

    وی با اشاره به اینکه تلاش تمامی دست اندر کاران عمرانی شهر ارائه آسفالتی یکدست و با کیفیت بالا در سطح معابر شهر است، خاطرنشان کرد : در راستای توزیع متوزان خدمات، آسفالت ریزی در مناطق کم‌برخوردار در اولویت خدمات محله‌ای قرار دارد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *