×

آسفالت‌ریزی ۱۰۵ هزار تنی شهرداری تبریز تا پایان تیر ۱۴۰۲

  • کد خبر: 231688
  • 4 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر، سامان احمدزاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد: با تأکید شهردار تبریز و حمایت شورای اسلامی شهر بودجه آسفالت سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز به نسبت سال گذشه سه برابر افزایش داشته و هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آسفالت نداریم.   وی افزود: تا پایان تیرماه سال جاری، ۱۰۵ هزار تن آسفالت‌ریزی […]

    آسفالت‌ریزی ۱۰۵ هزار تنی شهرداری تبریز تا پایان تیر ۱۴۰۲
  • به گزارش نوبر، سامان احمدزاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد: با تأکید شهردار تبریز و حمایت شورای اسلامی شهر بودجه آسفالت سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز به نسبت سال گذشه سه برابر افزایش داشته و هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آسفالت نداریم.

     

    وی افزود: تا پایان تیرماه سال جاری، ۱۰۵ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری در سطح مناطق دهگانه و توسط کارگاهای امانی و سازمان‌ عمران شهرداری تبریز انجام شده است.

     

    احمدزاده خاطرنشان کرد: بر اساس تأکید شهردار تبریز، بیش از ۶۰ درصد این میزان برای لکه‌گیری معابر و محلات مورد استفاده شده است.

     

    وی اضافه کرد: بر همین اساس ۴۰ هزار و ۶۷۸ تن آسفالت‌ریزی اساسی و ۶۴ هزار ۳۲ تن نیز لکه‌گیری در سطح معابر و محلات انجام گرفته است.

     

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: سیاست شهرداری تبریز توزیع آسفالت یکدست با کیفیت بالا است و بر همین اساس اقدام به تعمیرات اساسی کارخانه‌های ۸۰ هزار تنی و ۱۲۰ هزار تنی سازمان عمران شهرداری تبریز کرده است.

     

    وی یادآور شد: همچنین به منظور کاهش هزینه حمل آسفالت برای بخش شمالی شهر، در صدد احداث دومین کارخانه ۱۶۰ هزار تنی آسفالت در بخش شمالی تبریز هستیم که در مرحله اخذ مجوز محیط زیست است.

     

    شهرداری تبریز در حال حاضر با دو کارخانه فعال تولید آسفالت با ظرفیت ۱۶۰ هزار و ۸۰ هزار تنی، روزانه هزار تن آسفالت تولید می‌کند و تا یک هفته دیگر کارخانه ۱۲۰ هزار تنی سابق نیز تعمیر اساسی شده و به چرخه تولید باز می‌گردد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *