×

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
اتمام سه قطعه از آزادراه تبریز-ارومیه/ تکمیل قطعه سوم تا پایان سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: 165756
  • 9 مرداد 1399
  • نوبر/ استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل قطعه سوم آزادراه تبریز- ارومیه تا پایان سال 1400 خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این محور مواصلاتی، ارتباطات استانی و فراملی با کشورهای همسایه، شتاب می‌گیرد.
    اتمام سه قطعه از آزادراه تبریز-ارومیه/ تکمیل قطعه سوم تا پایان سال ۱۴۰۰
  • محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قطعات آزادراه تبریزارومیه در گفت‌وگو باخبرنگاران، گفت: تکمیل این آزادراه یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت ارشد استان است.

    وی ادامه داد: این آزادراه، علاوه بر کارکرد ارتباطی بین استان های آذربایجان شرقی و غربی، نقشبسیار مهمی در توسعه ارتباطات مرزی با کشورهای همسایه دارد. 

    پورمحمدی اظهار داشت: آزادراه تبریزارومیه در شش قطعه و به طول ۱۶۰ کیلومتر اجرا می‌شود.

    استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بهره برداری از قطعات یک، دو و چهار این محور مواصلاتی،گفت: با توجه به احداث تونل رفت و برگشت در بخشی از قطعه سه، این قطعه نیز بنابر اعلامپیمانکار، تا پایان سال ۱۴۰۰ زیر بار ترافیک می رود.

    پورمحمدی با بیان اینکه قطعه شش آزادراه تبریزارومیه در سال گذشته به پیمانکار واگذار شدهاست، ادامه داد: مقدمات لازم برای واگذاری و اجرای عملیات عمرانی در قطعه پنج نیز در حال انجاماست و به زودی نهایی می شود.

    وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل کامل این پروژه، میزان سوانح جاده‌ای در مسیر تبریز به ارومیه بهحداقل ممکن کاهش یافته و ارتباطات استانی و فراملی از این مسیر تسریع شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *