×

کشته‌سازی از جوانان، سیاست اصلی دشمنان/ بیانیه گام دوم انقلاب، یک فرمان تاریخی است

  • کد خبر: 228142
  • 22 اردیبهشت 1402
  • به گزارش خبرنگار نوبر، علی جعفری‌آذر در همایش نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که عصر پنج‌شنبه در محل سالنجمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد گفت: اهتمام جوانان دغدغه‌مند تبریز نسبت به موضوعات و دغدغه‌های مختلف اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، ارزشمند است و بدون شک این برنامه‌ها در اداره بهتر و اصولی‌تر ایران اسلامی، […]

    کشته‌سازی از جوانان، سیاست اصلی دشمنان/ بیانیه گام دوم انقلاب، یک فرمان تاریخی است
  • به گزارش خبرنگار نوبر، علی جعفری‌آذر در همایش نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که عصر پنج‌شنبه در محل سالنجمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد گفت: اهتمام جوانان دغدغه‌مند تبریز نسبت به موضوعات و دغدغه‌های مختلف اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، ارزشمند است و بدون شک این برنامه‌ها در اداره بهتر و اصولی‌تر ایران اسلامی، نقش‌آفرین خواهد بود.

    وی اعتماد هرچه بیشتر نظام به جوانان متخصص، متعهد و انقلابی را ضرورتی انکارناپذیر برشمرد و عنوان کرد: در سال‌هایی نه چنداندور، اکثر فرصت‌های خدمت کشور در اختیار جوانان عزیزی خواهد بود که امروز، دغدغه‌مندند و برای اعتلای نام ایران و ایرانیمی‌کوشند.

    وی با بیان اینکه سرعت جوان‌گرایی در بخش‌های مختلف مدیریتی در کشور، افزایش یافته است تصریح کرد: بدون شک در کنار تلاشبرای تحقق شعار سال مبنی برمهار تورم و رشد تولیدمی‌بایست تلاش برای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر تحقق بیانیهگام دوم انقلاب اسلامی را «فرمانی تاریخی» دانسته و همه با هم برای تحقق آن بکوشیم.

    فرماندار شهرستان تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش اقتدار و بازدارندگی روز به روز انقلاب اسلامی اظهار کرد: به رغم تمامی مشکلات و چالش‌ها، انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته، همواره بر دشمنان خود پیروز شده که این موضوع بهشکل کاملا عینی و نه شعاری، برای همگان ملموس است.

    جعفری‌آذر ادامه داد: به اذعان بزرگترین و مطرح‌ترین اندیشکده‌های غرب و کارشناسان مطرح بین‌المللی، کاری که ولایت فقیه در انسجامو همبستگی مردم ایران انجام داده، شکست و سقوط نظام، مطلقا رخ نخواهد داد.

    وی با اشاره به گسترش بمباران رسانه‌ای دشمنان بر علیه ایران اسلامی و استفاده همه جانبه از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در جنگترکیبی تصریح کرد: تحلیل‌ رسانه‌های غربی و مزدور دشمنان، صرفا تحلیلی داخلی و منحصر به میتینگ‌های جهت‌دار خودشان است کهبه دور از واقعیت‌های روز جامعه ماست.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به سردمداران غرب هشدار داد که در مورد ایران، دچار اشتباه احمقانه و محاسباتی غلط نشوند‌ وابراز کرد: ما به جغرافیای غرب، احترام قائل هستیم ولی در میدان عمل و سخن، حرف‌های زیادی با غرب اومانیستی برای گفتن داریم.

    فرماندار شهرستان تبریز همچنین با اشاره به مشکلاتی همچون فقر، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی در کشور ادامه داد: تمامی اینمشکلات، آلودگی‌هایی عارضی بر پیکره نظام است که با مراقبت و برخورد قاطع با عوامل آن می‌توانیم روز به روز بر اقتدار و انسجامنظام اسلامی بیفزاییم.

    جعفری‌آذر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «ما برای خدا قیام کرده‌ایمنه برای شکم» ابراز کرد: ساخت ایران، اولین ماموریت ما در روزهای نخست پیروزی انقلاب بود که همچنان نیز ادامه دارد.

    وی در همین راستا تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولین نهادی بود که با هدف تامین مسکن برای تمامی مردم و بخصوصمستضعفان و نیازمندان، در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد. متاسفانه برخی سیاست‌های غلط و کارشکنی‌ها باعثشده که داشتن مسکن برای جوانان امروز، به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور با هدایت دشمنان ایران اسلامی اظهار کرد: چالش اصلیامروز ما در جامعه، مقابله فرهنگی و اجتماعی با شبیخون همه جانبه دشمنان است.

    جعفری آذر، شعار «زن، زندگی و آزادی» را سیاست دشمنان قسم خورده کشور برای ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت دانست و ادامهداد: دشمنان ما می‌خواهند کم‌حجابی را به بی‌حجابی، بی‌حجابی را به برهنگی و‌ برهنگی را به «قوم لوط‌سازی» تبدیل کند.

    وی آمریکا، اسراییل و منافقین کوردل و حامی مسعود رجوی را دشمنان اصلی و قسم خورده ایران اسلامی دانست و گفت: منافقین،حتی اجازه تغییر پوشش و رنگ روسری به زنان تشکیلات خود نداده و با خارج کردن رحم آنان، مانع ازدواج و فرزند آوری آنان شده‌اند؛چه اتفاقی افتاده که همان افراد، پشت کامپیوتر می‌نشینند و با تولید و انتشار محتواهای خاص، شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند؟هر کسی هم بتواند در این زمینه سخن بگوید، منافقین نمی‌توانند خودشان را پشت این شعارها پنهان کرده و جنایاتشان را تطهیر کنند.

    وی همچنین گفت: کشته‌سازی از جوانان ایران، سیاست دشمن است که می‌بایست با جهاد تبیین و مراقبت از جوانانمان بتوانیم برسیاست‌های کثیف دشمن، غلبه کنیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *