×

قدردانی فرماندار تبریز از شهردار تبریز:
پیشرفت پروژه‌‎های عمرانی برای مردم ملموس است

  • کد خبر: 227222
  • 2 تیر 1401
  • فرماندار تبریز از یعقوب هوشیار به‌خاطر پیشبرد پروژه های عمرانی راکد و همچنین توجه جدی به توزیع آسفالت در معابر قدردانی کرد.
    پیشرفت پروژه‌‎های عمرانی برای مردم ملموس است
  • به گزارش نوبر، علی جعفری‌آذر ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات منطقه ۵ تبریز که در قالب ششمین قرار خدمت برگزار شد، گفت: چندینجلسه است که در قرارهای خدمت با مسئولان شهری و استانی همراه هم هستیم تا مشکلات شهر و شهرستان تبریز حل شده و برای کاستی‌ها ومسائل مختلف از این جلسات نتایجی حاصل شود.

    وی افزود: از تلاش ها و رویکردهایی که دکتر هوشیار، شهردار محترم تبریز در حوزه های مختلف شهری دارند قدردانی می کنیم. موضوعاتیهمچون توجه جدی به توزیع آسفالت در معابر و پیشبرد پروژه های راکد عمرانی موجبات جلب رضایت شهروندان را فراهم آورده است.

    جعفری‌آذر اظهار کرد: امیدوارم با کمک و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه‌ها، مشکلات موجود نیز حل شود.

    فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: باید رویکرد دستگاه های مختلف یکدلی، یکدستی و همکاری باشد و از توجیه و واگذاری کارها به همدیگر پرهیزشود.

    وی با قدردانی از شهرداری منطقه ۵ تبریز که مشکلات این منطقه را احصا و به فرمانداری ارسال کرده است، افزود: امیدواریم با سپری کردندور اول قرار خدمت، مشکلات احصا و برای رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.

    جعفری‌آذر یادآور شد: در این منطقه به خاطر اینکه بخش جدید تبریز است، مسائل زیادی به لحاظ حقوقی و فنی وجود دارد. بخصوصموضوعات مرتبط با اوقاف که باید در جلسات کارشناسی اوقاف، شهرداری، استانداری، راه و شهرسازی وطرح و رفع شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *