×

خبر/
پیام نوروزی رییس اتاق بازرگانی تبریز

  • کد خبر: 172419
  • 1 فروردین 1400
  • یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.
    پیام نوروزی رییس اتاق بازرگانی تبریز
  • به گزارش نوبر متن این پیان بدین شرح است:

     بسم الله الرحمن الرحیم« یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ »

     به لطف خداوند منان و آفریننده همه زیبایی های خلقت، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد. بار دیگر بهاری تازه از راه رسیده است تا ما آدمیان را برانگیزد که در مسیر تعالی و بهروزی، فکر و جان و دل را از اندیشه ها و ملال های کهنه بزداییم و بِه شویم از آنچه تاکنون بوده ایم.

     سال ۱۳۹۹ با همه فراز و نشیب هایی که داشت به پایان رسید و برگی دیگر از تاریخ این مرز و بوم کهن ورق خورد. سال ۹۹ را می توان از جمله سال هایی دانست که با دغدغه و مشکلات بالایی برای جامعه اقتصادی استان و کشور همراه بود. سالی توام با فراگیری بیماری کرونا و تحریم هایی سخت که مسیر رسیدن به اهداف و ایده آل ها را برای تمامی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان کشور سخت تر کرد.

    هرچند همچون گذشته وجود این موانع و مشکلات، سد راهی بر مسیر فعالان اقتصادی نبوده و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با جدیت در راستای تولیدمحوری و صادرات محوری حرکت کرده و طبق آمار ارائه شده امسال نیز شاهد افزایش میزان صادرات غیرنفتی از آذربایجان شرقی بوده ایم.

    با وجود تمامی مجاهدت های بخش خصوصی در سال ۹۹ و تعاملات به وجود آمده میان این بخش و مدیران دولتی اما همچنان بخش زیادی از توقعات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در خصوص ارائه حمایت های لازم محقق نشده است که امید می رود در سال جدید، این امر روند بهتری به خود بگیرد.

    اما اینک در سال جدید، بخش خصوصی آذربایجان شرقی با افتخار اعلام می دارد جدی تر از سال های گذشته و با توانی مضاعف برای آبادانی و توسعه همه جانبه استان از تمامی ظرفیت های خود استفاده کرده و نسبت به رونق اقتصادی و افزایش میزان اشتغالزایی، تولید، صادرات و ارزآوری برای کشور همت می گمارد.

    با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای تمامی تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان آذربایجان شرقی

    یونس ژائله

    رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *