×

شهردار تبریز:
پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه هفته آینده افتتاح می شود

  • کد خبر: 217601
  • 17 تیر 1400
  • شهردار تبریز گفت: اجرای طرح های بازآفرینی شهری بخصوص در مناطق کم برخوردار یکی از مهم ترین برنامه های شهرداری در طول چهار سال اخیر بوده است و در این راستا پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه تکمیل شده و هفته آینده افتتاح می شود.
    پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه هفته آینده افتتاح می شود
  •  ایرج شهین باهر با اشاره به اجرای طرح های بازآفرینی شهری در دوره پنجم مدیریت شهری تبریز، اظهار کرد: در این دوره به موضوع بازآفرینی شهری در نقاط مختلف بخصوص در مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای شده است.

    او ادامه داد: در این راستا هشت بلوک از پروژه مسکونی در شهرک اندیشه شامل ۱۲۴ واحد مسکونی حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس از تکمیل صددرصدی، هفته آینده افتتاح و تحویل شهروندان می شود.

    ایرج شهین باهر همچنین به دیگر پروژه طرح بازآفرینی شهری تبریز اشاره کرد و گفت: بافت چوخورلار را به عنوان پایلوت طرح جابجایی کلید به کلید انتخاب کردیم که حدود ۸۰ درصد آن تملک شده است و پیگیر تأمین منابع مالی برای اتمام بحث تملک هستیم.

    او افزود: پروژه تجاری، رفاهی و خدماتی عتیق نیز یک پروژه مهم شهری در تبریز است و ما تلاش می کنیم طی چند روز آینده، اقدامات تکمیلی آن را انجام دهیم و بعد از ۱۲ سال این مجموعه را به شهروندان تحویل دهیم.

    شهردار تبریز گفت: در این راستا پروژه ۲۴۰ واحدی ارم (اسد گولی) که یک پروژه مسکونی است در ۱۵ بلوک طراحی شده که دو بلوک آن در مرحله بهره برداری و تحویل است.  

    او عنوان کرد: اجرای پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی اندیشه نیز که چند سال تعطیل شده بود، در دوره فعلی مدیریت شهری کار خود را دوباره از سر گرفته و ما تلاش می کنیم این پروژه مسکونی تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *