×

مدیر عامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان:
پروژه عتیق بدون تعطیلی در حال اجرا است

  • کد خبر: 172481
  • 8 فروردین 1400
  • مدیر عامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از روند بی وقفه و بدون تعطیلی عملیات پروژه عتیق با تلاش نیروهای فنی و اجرایی خبر داد.
    پروژه عتیق بدون تعطیلی در حال اجرا است
  • به گزارش نوبر، محمدرضا عباسی گفت: روند احداث مگاپروژه عتیق با تلاش شبانه‌روزی عوامل فنی و عمرانی شرکت بدون هیچ تعطیلی ادامه داشته و در ایام نوروز نیز فعالیت در این پروژه عظیم تداوم دارد.

    وی با اشاره به تهیه و تنظیم گزارش روزانه و دقیق از روند فعالیت پروژه عتیق، گفت: تمامی فعالیت های پروژه عتیق به صورت دقیق و منظم از احداث مجموعه تا تکمیل نواقصات، در یک گزارش روزانه توسط تیم فنی و اجرایی شرکت تهیه و تنظیم می شود، تا با مطالعه دقیق و هدفمند از فعالیت پیمانکاران، زیرساخت های این پروژه بزرگ را اصلاح و توسعه دهیم.

    وی تصریح کرد: کاربری مسکونی پروژه عتیق به اتمام رسیده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های دقیق تر بین عوامل کارفرما و پیمانکاران و سرعت بخشیدن عملیات، امید است در چند ماه آینده کاربری‌های خدماتی و تجاری این پروژه نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

    مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه معاونت فنی و اجرایی شرکت، ابراز امیدواری نمود: پیشرفت و موفقیت های عمرانی شرکت همچون گذشته تداوم داشته باشد و شاهد بهره‌برداری مگاپروژه عتیق در چند ماه آینده باشیم.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *