×

رئیسی در جمع مردم تبریز:
مردم، طعم شیرین عدالت را مزه خواهند کرد

  • کد خبر: 175495
  • 27 خرداد 1400
  • سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه باید مزه شیرین عدالت به کام مردم بیاید، گفت: اگر هدفم اجرای عدالت نباشد اصل پذیرش این جایگاه برای من به هیچ عنوان رغبتی ندارد.
    مردم، طعم شیرین عدالت را مزه خواهند کرد
  • به گزارش نوبر به نقل از فارس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در میان مردم پرشور تبریز در ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان سر ایران است و تاریخ این سرزمین، بیانگر فرهنگ، ادب، علم و معرفت است و باید مردم آذربایجان و همه کشور از ظرفیت‌های این منطقه بهره ببرند.

    حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه آذربایجان از دیرباز نگین تولید، صنعت و اقتصاد بوده است، افزود: صنایع بزرگی همچون صنعت قطعه‌سازی، تراکتورسازی، کفش و چرم در این دیار وجود دارد.

     

    این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در سفر قبل به تبریز، به بازار رفتم و تأسف خوردم که به دلیل واردات، صنعت چرم این منطقه آسیب دیده است.

     

    وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی به برکت کارآفرینان و جوانان، محصولات این منطقه را نام آور خواهد کرد.

     

    رئیسی با تأکید بر اینکه صنعت گردشگری را هم در این استان فعال خواهیم کرد، ادامه داد: آنچه مردم این خطه عزیز کشورمان را رنج می دهد، معطل ماندن صدها یا هزار طرح نیمه‌تمام در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد در کنار بیکاری جوانان عزیز جویای کار است. 

     

    وی گفت: از کارهای جدی که در دولت مردمی باید به دست توانای شما مردم شکل بگیرد، رونق تولید در این منطقه و رفع مشکل بیکاری و دغدغه خانواده‌هاست.

     

    رئیسی، آذربایجان را دروازه تجارت و ترانزیت به قفقاز، آناتولی، روسیه و اروپا دانست و تأکید کرد: آذربایجان، در دولت مردمی به مرکز صادرات ایران تبدیل خواهد شد.

     

    عضو شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اظهار داشت: امروز سفره و معیشت مردم آسیب دیده، دستیابی به کالاهای اساسی دشوار و قیمت مسکن، 8 برابر و خودرو 7 برابر شده است.

     

    وی افزود: این روا نیست که کالاهای اساسی و سفره خانواده‌ها به‌سختی و رنج تأمین شود و این وضعیت باید تغییر کند و ما این وضعیت را با کمک شما تغییر خواهیم داد.

     

    رئیسی همچنین با اشاره به اینکه آذربایجان قطب کشاورزی است اما دلالان از دسترنج کشاورزان سود می‌برند، گفت: با تلاش دولت مردمی و قطع دست دلالان کشاورزی این دیار، در سطح منطقه نام‌آور خواهد شد.

     

    این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، با تأکید بر پایان دادن به رانت‌ها و رانت‌بازی‌ها در دولت مردمی، گفت: به لطف خدا و به دست توانای شما مردم، به این ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی پایان خواهیم داد.

     

    وی با تأکید بر اینکه خدمات درمانی باید عادلانه شود، تصریح کرد: اگر هدفم اجرای عدالت نباشد اصل پذیرش این جایگاه برای من به هیچ عنوان رغبتی ندارد.

     

    رئیسی گفت: هدفم از ورود به این میدان، آن است که با دست توانای مردم و فرهیختگان، عدالت در همه عرصه‌ها به ویژه عدالت آموزشی، توزیعی و جنسیتی، اجرا شود تا جامعه، طعم شیرین عدالت را بچشد.

     

    وی با اشاره به مشکل مسکن و راهکار دولت مردمی برای حل این معضل، پرسید: آیا درست است که با این همه امکانات و زمین که در کشور هست، جوانان ما بدون مسکن باشند؟

     

    رئیسی اضافه کرد: این زمین‌ها دست دستگاه‌هاست و دولت باید آن را در اختیار مردم قرار دهد و جریان بزرگ مسکن سازی را فعال کند تا زوج‌های جوان ما مشکل مسکن نداشته باشند.

     

    رئیس قوه قضائیه، در بخش دیگری از سخنانش گفت: فقر، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی، جوانان ما را رنج می‌دهد و دولت مردمی با همه این ناهنجاری‌ها مبارزه خواهد کرد.

     

    وی همچنین از هنر، ادب و زبان آذربایجانی به عنوان میراث گرانقدری که باید صیانت شود یاد کرد و گفت: دولت مردمی، خود را موظف به صیانت از این میراث ماندگار می‌داند.

     

    نامزد انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات، به عنوان مظهر اراده ملی یاد کرد که می‌تواند هر مانعی را در برابر پیشرفت کشور برطرف کند و تأکید کرد: با حضور همه مردم در این صحنه و با کمک آنها، همه موانع برطرف خواهد شد.

     

    وی در پایان خطاب به مردم تأکید کرد: من با تهمت و فحش، از میدان به در نمی‌روم و سرباز این میدان هستم.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *