×

فوری:
محدودیت‌های شدید کرونایی در تبریز از ساعت ۱۸

  • کد خبر: 168400
  • 17 آبان 1399
  • معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز استان خبر داد.
    محدودیت‌های شدید کرونایی در تبریز از ساعت ۱۸
  • به گزارش نوبر، علیار راستگو از اعمال محدودیت‎های کرونایی جدید در تبریز خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها با هدف کاهش زنجیره ابتلای بیماری و همزمان با سراسر کشور از روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه سال جاری در تبریز آغاز می‌شود.

    وی به مهم‌ترین مصوبات امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس تصمیم امروز ستاد ملی، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر تا صبح تعطیل خواهد بود.

    وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با گروه شغلی یک همچون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مراکز تولید و عرضه محصولات پروتینی، میادین میوه و تره بار و … در هر ساعت از شبانه روز، ممکن خواهد بود. رستوران‌ها و مراکز عرضه غذاهای سرد و گرم نیز صرفا به شکل بیرون بر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه محدودیت‌های پیشین ستاد کرونا دراستان همچنان پابرجاست عنوان کرد: محدودیت های جدید امروز نیز تا۲۰ اذرماه و به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.

    راستگو همچنین ابراز کرد: اتحادیه‌های مربوطه، مجامع صنفی و اداره اماکن با متخلفین برابر قانون، برخورد و حسب مورد مجازات جریمه یا پلمپ واحد را برای آنان اعمال می‌کنند.

    وی با بیان اینکه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا فردا صبح برگزار می‌شود عنوان کرد: به احتمال زیاد و در صورت تصویب در ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدید در مرکز استان، شامل تعدادی از شهرستان‌های بزرگ نیز خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *