×

مدیرعامل سازمان همیاری مطرح کرد:
فرصت سرمایه‌گذاری در دهکده گردشگری دند/اجاره تعداد محدودی از واحدهای توریستی

  • کد خبر: 226721
  • 17 آذر 1400
  • مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی گفت: سازمان همياری شهرداری های استان آذربايجان شرقی در نظر دارد تعدادی از واحدهای آماده تحويل دهکده توريستی گردشگری دند را به صورت اجاره به مدت دو سال و براساس شرايط مزايده با رعايت قوانين و مقررات واگذار نمايد.
    فرصت سرمایه‌گذاری در دهکده گردشگری دند/اجاره تعداد محدودی از واحدهای توریستی
  • به گزارش نوبر، دکتر رسول جانی در این خصوص گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان شرقی در نظر دارد تعدادی از واحدهای آماده تحویل دهکده توریستی گردشگری دند را به صورت اجاره به مدت دو سال و براساس شرایط مزایده با رعایت قوانین و مقررات واگذار نماید.

    وی ادامه داد: بنابراین متقاضیان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از دهکده و دریافت فرم از امروز تا پایان وقت اداری بیست و‌ سوم آذرماه سالجاری به ستاد مرکزی سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان شرقی به نشانی: تبریز- خیابان آزادی نرسیده به چهارراه ابوریحان مراجعه و پیشنهاد خود را از زمان چاپ به دبیرخانه سازمان تحویل نمایند.

    وی همچنین ابراز کرد:سازمان همیاری در قبول یا رد پیشنهادات مختار بوده و همچنین اولویت با شرکت ها و اشخاص دارای تجربه و مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواهد بود.

    متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.hamyaritbz.ir  مراجعه نمایند.

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *