×

صادقزاده، عضو شورای شهر مطرح کرد:
عملکرد موفق شهرداری تبریز در توسعه ورزش همگانی

  • کد خبر: 167355
  • 6 مهر 1399
  • عضو شورای شهر تبریز گفت: توسعه ورزش همگانی و اماکن ورزشی از اولویت های شهرداری بوده و تاکنون در این امر موفق عمل کرده است.
    عملکرد موفق شهرداری تبریز در توسعه ورزش همگانی
  • به گزارش نوبر، کریم صادق زاده سلامت شهروندان را یک شهر اصل بسیار مهم در مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: تمام نهادها باید موضوع ورزش و سلامت را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و شهرداری تبریز در این خصوص بسیار خوب عمل کرده است.

    او با اشاره به ارائه خدمات ورزشی در مناطق کم درآمد توسط شهرداری تبریز، عنوان کرد: در اکثر مناطق تبریز فضاهایی برای ورزش و نشاط شهروندان توسط شهرداری احداث شده و در اختیار شهروندان است. بعنوان مثال در منطقه ۴۲ متری تبریز سالن چند منظوره ای برای رفاه حال شهروندان و ورزشکاران اختصاص داده شده است.

     صادق زاده عملکرد شهرداری در خصوص آماده سازی بستر مناسب برای سلامت جامعه را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: شهرداری تبریز در این دوره از خدمت خود چند پارک بزرگ برای رفاه حال شهروندان ساخته که این پارکها مجهز به تجهیزات ورزشی است.

    او با بیان اینکه تیمداری در رده قهرمانی جزو وظایف این ارگان نیست، گفت: به جای صرف بودجه های میلیاردی برای تیمداری قهرمانی بهتر است این بودجه ها در ورزش های همگانی و ورزش محلات هزینه شود. همیشه برای تیمداری در رده های قهرمانی حامیانی وجود دارد که حمایت های لازم را از تیم ها به عمل می آورند.

    عضو شورای شهر تبریز در خصوص عملکرد اداره کل ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: این اداره تعامل خوبی با شهرداری و شورای شهر تبریز دارد و طرح هایی را برای توسعه ورزش همگانی ارائه داده که با همکاری شهرداری و شورا اجرایی شده است.

    او پارک ائل گولی تبریز را پایگاه مستمر ورزشکاران خواند و افزود: در سالهای اخیر این پارک تبدیل به یک مجموعه بزرگ ورزشی برای شهروندان شده است و این جای بسی امیدواری برای داشتن جامعه ای سلامت است.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *