×

ضرورت هوشمندسازی مدیریت شهری تبریز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا

  • کد خبر: 231601
  • 1 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، محبوب تیزپاز نیاری اجرای طرح کارت منزلت با بهره گیری از نرم افزار “Tabriz app” را یکی از محورهای اصلی هشتمین جلسه قرارگاه هوشمند سازی دانست و گفت: شهرداری تبریز یکی از بزرگترین و مهمترین نهادهای شهری است که مسئولیت مدیریت شهری و تامین خدمات عمومی را بر […]

    ضرورت هوشمندسازی مدیریت شهری تبریز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، محبوب تیزپاز نیاری اجرای طرح کارت منزلت با بهره گیری از نرم افزار “Tabriz app” را یکی از محورهای اصلی هشتمین جلسه قرارگاه هوشمند سازی دانست و گفت: شهرداری تبریز یکی از بزرگترین و مهمترین نهادهای شهری است که مسئولیت مدیریت شهری و تامین خدمات عمومی را بر عهده دارد.

     

    وی افزود: در جلسات قرارگاه هوشمند سازی سعی داریم برنامه ریزی های کامل، به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان و همچنین اجرای طرح ها و پروژه های مهم و حیاتی در شهر تبریز را تدوین کنیم.

     

    تیزپاز نیاری، پرداخت خرد کرایه های تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری مانند تاکسی، اتوبوس و مترو، ارائه خدمات نقشه محور و پرداخت های الکترونیکی در حوزه گردشگری الکترونیکی را از مهمترین طرح های هوشمند سازی دانست.

     

    وی همچنین گفت: ارائه انواع خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز مانند عوارض خودرو، صدور و فروش بلیط های الکترونیکی مبتنی بر کد QR برای سرویس های مدیریت شهری و کسب و کارها، استعلام و پرداخت آنلاین انواع قبوض شهرداری و خدمات عمومی شهری، خدمات جست و جوی متوفیان، از طریق نرم افزار “Tabriz app” امکان پذیر است.

     

    معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، تصریح کرد: شهرداری تبریز، پس از سال ها تحقیق و حضور فعال در عرصه اجرا و مدیریت خدمات شهری و همچنین با بهره گیری از بهترین کارشناسان امر، توانسته راهکارهای جدیدی جهت استفاده بهینه از زمان و امکانات برای هوشمندسازی خدمات مختلف خود ارائه کند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *