×

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:
ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی ترمینال تبریز

  • کد خبر: 302389
  • 30 بهمن 1402
  • استاندار آذربایجان‌ شرقی در بازدید از ترمینال مرکزی تبریز از وضعیت بزرگترین و زیباترین پایانه مسافری شمالغرب کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران در این پایانه دیدار و از نزدیک با مسافران و مراجعه کنندگان به گفت‌وگو نشست.
    ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی ترمینال تبریز
  • به گزارش نوبر، مالک رحمتی به طور سرزده از پایانه مسافربری مرکزی تبریز بازدید کرد و گفت: سفر مسافران به استان آذربایجان شرقی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و خدمات ارائه شده در این پایانه مطلوب است.

    وی با قدردانی از مجموعه این سازمان و تمام پرسنل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اظهار کرد: ترمینال تبریز یکی از زیباترین پایانه‌های کشور در اجرای امور خدماتی و رفاهی برای مسافران و مراجعه‌کنندگان خوب عمل کرده است و امیدواریم مسافرانی که آذربایجان شرقی و تبریز را برای مسافرت انتخاب می‌کنند لحظات خوشی را در این شهر سپری کنند.

    وی ضمن بازدید از محوطه ترمینال و غرف تجاری این پایانه ضمن گفت‌وگو با مسافران و مراجعه کنندگان، با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه‌های در دست اجرای پایانه مرکزی تبریز و ارائه بهترین خدمات به مسافران در این پایانه مطرح کرد: امیدواریم پروژه‌های در حال احداث این مجموعه با سعی و تلاش همکاران پرتلاش در شهرداری تبریز هرچه زودتر تکمیل و مورد بهره‌برداری کامل مسافران و شهروندان قرار گیرد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *