×

حجت الاسلام هادی مطرح کرد:
شورای شهر تبریز از پی‌گیری مدیریت واحد شهری غفلت کرده است

  • کد خبر: 173288
  • 30 فروردین 1400
  • حجت الاسلام هادی گفت: ادوار شورای شهر تبریز، تا امروز از تحقق و عملیاتی شدن مدیریت واحد شهری غفلت کرده و این موضوع یکی از ضعف های کارکردی شورای شهر به شمار می رود.
    شورای شهر تبریز از پی‌گیری مدیریت واحد شهری غفلت کرده است
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام محمود هادی با اعلام این مطلب افزود: تا زمانی که مدیریت واحد شهری در تبریز تحقق نیابد، همچنان شاهد عملکرد ناقص و نصف و نیمه شورای شهر به عنوان شورای شهرداری خواهیم بود و این سطح از کارآیی به هیچ عنوان پاسخگوی مشکلات شهری تبریز نیست.

    وی همچنین با اعلام این که بسیاری از کاندیداهای انتخابات شورای شهر از قوانین و وظایف پارلمان محلی بی اطلاع هستند افزود: شهر تبریز در مقطع کنونی با بسیاری از مشکلات مدیریتی و تقنینی و نظارتی روبروست و برای رفع همه این مشکلات نیازمند عزم و همت عموم شهروندان و مسوولان هستیم و تحقق این امر نیز تنها از طریق ورود افراد توانمند، متخصص و آگاه به وظایف و اختیارات قانونی نهاد شورا میسر می شود.

    حجه الاسلام هادی در ادامه تحقق مدیریت واحد شهری را تنها راه حل مشکلات موجود دانست و افزود: متاسفانه پی گیری این مطالبه مهم در دوره فعلی و ادوار قبلی شورای شهر تبریز مورد غفلت قرار گرفته است.

    وی مدیریت قشری و سلیقه ای را آفت دوره های شورایی در تبریز اعلام و خاطرنشان کرد: حاکمیت چنین شیوه مدیریتی در تبریز باعث شده است شوراها و شهرداری های همه دوره ها در هر دو بخش توسعه ای و نظارتی با چالش هایی مواجه باشند.

    هادی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن شورا و شهرداری جدید در دوره ششم مدیریت شهری، زمینه برای تحقق مدیریت واحد شهری و در کنار آن، رفع چالش ها و مشکلات مدیریتی در تبریز فراهم شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *