×

ششمین قرار خدمت در شهرداری منطقه ۵ تبریز؛
شهردار تبریز: ساخت و ساز غیرمجاز در بستر مهرانه‌رود ساماندهی می‌شود

  • کد خبر: 227225
  • 2 تیر 1401
  • شهردار تبریز از ساماندهی ساخت و ساز غیر مجاز در بستر مهرانه‌رود خبر داد.
    شهردار تبریز: ساخت و ساز غیرمجاز در بستر مهرانه‌رود ساماندهی می‌شود
  • به  گزارش نوبر، یعقوب هوشیار صبح امروز در بازدید از مسیر اکباتان به امیدیه که در قالب ششمین قرار خدمت در منطقه ۵ انجام شد، اظهارکرد: عمده موضوع این منطقه، مسیر ۲۴ متری کرکج است که بودجه آن باید افزایش یابد.

    وی یادآور شد: شهرک طلاییه نیز ۱۳۰ هکتار است که نصف آن سمت دیگر اتوبان و فضای سبز خواهد بود.

    شهردار تبریز تاکید کرد: احداث رینگ در این مسیر نقش ترافیکی مهمی دارد و خودروهای ورودی و خروجی از تبریز می‌توانند از این مسیراستفاده کنند.

    شهردار تبریز امروز همچنین در بازدید از آخر عباسی و ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه مهرانه رود، گفت: بخش عمده‌ای از این منطقهتملک شده است.

    وی ادامه داد: برنامه شهرداری این است که با تملک بخشی از منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در مسیل رودخانه را ساماندهی کند.

    بازدید از پروژه‌های منطقه ۵ و برگزاری جلسه به منظور بررسی مشکلات منطقه، ملاقات مردمی، جلسه با نخبگان و جلسه با خانواده شهدا وائمه جماعات در دستور کار برنامه قرار خدمت است.

    قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آن ها با هماهنگیسایر دستگاه ها و مسئولان استانی را فراهم می کند.

    پیش از این قرار خدمت در مناطق ۱، ۴، ۷، ۸ و ۶ شهرداری تبریز با هدف احصای مشکلات موجود در مناطق و بازدید از پروژه ها و دیدار بااقشار مختلف مردم برگزار شده و حضور در منطقه ۵، ششمین قرار خدمت شهرداری تبریز محسوب می شود.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *