×

جعفر خانی شبلو، حقوقدان جوان تبریزی:
شهرداری به جای درآمدزایی، چوب حراج به املاک شهری می زند

  • کد خبر: 173319
  • 30 فروردین 1400
  • حقوقدان جوان و مطالبه گر تبریز با انتقاد از بی برنامگی و انفعال شهرداری در تامین و تحقق درآمدهای واقعی و پایدار، خواستار توقف فروش املاک شهری با هدف درآمدزایی در شهرداری تبریز شد.
    شهرداری به جای درآمدزایی، چوب حراج به املاک شهری می زند
  • به گزارش نوبر، “جعفر خانی شبلو” گفت: متاسفانه شهرداری تبریز به جای برنامه ریزی و تلاش عملی در راستای جذب و تامین درآمدهای واقعی و معقول برای اداره شهر، روی به فروش ثروت و سرمایه های منقول تبریز آورده و چنین رویه مدیریتی به هیچ وجه منطقی و قابل قبول نیست.

    وی همچنین با انتقاد از همراهی سوال برانگیز شورای شهر تبریز در حاکمیت چنین رویه غلط مدیریتی افزود: معلوم نیست شورای شهر تبریز، بر چه اساس، مجوز چنین اقداماتی را که مصداق بارز “حراج ثروت و دارایی” های شهر است، به شهرداری تبریز داده است.
    این حقوقدان تبریزی در عین حال خاظرنشان کرد: موضوع فروش املاک شهرداری، به عنوان ثروت پایدار شهری، در دوره فعلی شورا و شهرداری، بیش از هر دوره دیگری اتفاق افتاده و این رویه همچنان نیز ادامه دارد.
    خانی در خاتمه افزود: لازم است روند چوب حراج زدن به اموال و دارایی های شهرداری که سرمایه شهر و نسل های بعدی محسوب می شوند، هرچه سریع تر متوقف شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *