×

سید حسن نصرالله:
عمر رژیم صهیونیستی بسر رسیده است

  • کد خبر: 173984
  • 16 اردیبهشت 1400
  • دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آینده ای ندارد و عمر آن بسر رسید است، گفت: امروز بار دیگر پایبندی خود را به قدس اعلام می کنیم.
    عمر رژیم صهیونیستی بسر رسیده است
  • سید حسن نصرالله روز چهارشنبه در سخنانی به مناسب روز جهانی قدس افزود: امروز عواملی وجود دارد که مسئولیت ما را در قبال قدس بیشتر می کند.

    وی خطاب به صهیونیست ها تاکید کرد که این رژیم آینده ای ندارد و عمر آن بسر رسیده و شما بیهوده جان خود جوانان تان را از دست می دهید.

    دبیر کل حزب الله گفت: منطق صحیح ایجاب می کند که همه اشغالگران از سرزمینی که به زور اشغال کرداند خارج شوند و آن را به صاحبان اصلی اش تحویل دهند.

    وی با بیان اینکه بنابر دلایل و عواملی مسؤولیت ما در برابر قدس وآرمان مردم فلسطین بیشتر شده است، گفت: آرمان فلسطین، مقدس ترین آرمان در روی کره خاکی است.

    سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در این سخنرانی افزود: ما بار دیگر از یک منبر و تریبون واحد متعلق به مقاومت و جنبشهای مقاومت و نیروهای مقاومت، پایبندی و ایمان خود را به آرمان فلسطین و التزام خود را به این مسئولیت و اصرار و پافشاری خود را بر انجام این تکلیف الهی ، انسانی و اخلاقی ودینی و شرعی در قبال مقدس ترین مساله در کره زمین اعلام می کنیم.

    وی آرمان فلسطین را مقدس ترین موضوع در جهان دانست و با تاکید بر حمایت محور مقاومت از فلسطین گفت: امروز محور مقاومت به طور جدی پشتیبان ملت فلسطین است با قدرت از آن حمایت می کند.

    **آزادی قدس نزدیکتر شده است

    دبیر کل حزب الله لبنان همچنین گفت: تحولات اخیر نشان می دهد که آزادی قدس نزدیکتر شده است.

    وی افزود: تا زمانی که ملت فلسطین به مبارزه ادامه می دهد هرگز بدون یار و یاور باقی نخواهد ماند و این حجت برای همه انسان ها است که مسئولیت پذیر باشند و با قدرت و تمامی امکانات در کنار این ملت قرار گیرد.

    حسن نصراله گفت: امروز بنا به دلایلی مسوولیت ما در برابر قدس و آرمان فلسطین بیشتر شده و جوانان فلسطینی همچنان آماده ایثار و از خودگذشتگی هستند. امروز محور مقاومت بسیار جدی است و در حال حاضر شاهد صلابت و ثبات محور مقاومت هستیم.

    نصرالله خواستار موضع گیری صادقانه، خالصانه و شجاعانه در قبال فلسطین شد و گفت: مجموعه عوامل و تحولات موجود بر سنگینی مسوولیت همه ما تاکید دارد.

    وی تحولات اخیر قدس و سرزمین های اشغالی را از جمله مهمترین این عوامل دانست و گفت: ساکنان قدس از جمله جوانان شجاع به میدان آمدند و همه شاهد بودیم که با ابزارهای جنگی و خوی وحشی گری صهیونیست‌ها مقابله کردند.

    **حاج قاسم در صحنه های مقاومت هرگز فراموش نخواهد شد

    نصرالله فلسطین رامتعلق به فلسطینی ها دانشت و خاطرنشان کرد که فلسطین سرزمین اسرائیل و شهرک نشینان این رژیم نیست و ما به آزادسازی آن در آینده ای نزدیک ایمان داریم و این تنها به لحاظ اعتقادی نیست بلکه تحولات سال های اخیر گویای این است.

    وی همچنین با تجلیل از شهید سردارحاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش وی در تحولات فلسطین و محور مقاومت گفت: درود می فرستیم به روح حاج قاسم سلیمانی، کسی که فکر و اندیشه او با قدرت باقی خواهد ماند. حاج قاسم در صحنه های مقاومت هرگز فراموش نخواهد شد و ما فراموش نمی کنیم که وی در کنار نیروهای مقاومت نقش بسیار موثری داشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *