×

یادداشت اختصاصی نوبر/
سپرهای شیشه‌ای و چینی انتخابات

  • کد خبر: 172615
  • 14 فروردین 1400
  •  با نزدیک شدن به ایام انتخابات شورای شهر، حمایت‌های متعصبانه و بی ارزش اطرافیان برخی کاندیداهای محتمل الصلاحیت افزایش یافته که نهایت حمایت این افراد، حمایت‌هایی چینی است.
    سپرهای شیشه‌ای و چینی انتخابات
  • با نزدیک شدن به ایام انتخابات شورای شهر، حمایت‌های متعصبانه و بی ارزش اطرافیان برخی کاندیداهای محتمل الصلاحیت افزایش یافته که نهایت حمایت این افراد، حمایت‌هایی چینی است.

    این قبیل افراد معمولا با نگرشی منافقانه در ایام نزدیک به انتخابات و به انحاء مختلف،  در زیر پرچم حمایتی کاندیداهای قرار گرفته و سعی می‌کنند که حداقل برای سه چهار سال، عمر سیاسی خودشان را با هر شیوه ای حتی فحش، حسادت و دشنام های توییتری بیمه کنند.

    تعداد این قبیل منافقان و نان به نرخ روزخوران سیاسی در شهری همچون تبریز شاید به تعداد انگشتان دست هم نرسد ولی چاره ای نیست، باید این قبیل افراد تبریزی تهران نشین را تحمل کرد تا شاید یک روز از کارهای زننده، کودکانه و منافقانه خود خسته شدند.

    تنها گناه چنین طرفداران چینی و انتخاباتی، این است که عرضه ای برای عرض اندام در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شهر بزرگ و تاثیرگذاری همچون تبریز ندارند و تنها دلخوشی آن ها چند استوری از داخل هواپیما و پادویی برای چهره های شکست خورده انتخاباتی است.

    اما مردم تبریز،آکاهتر از این حرف ها هستند و  هر بی حرمتی و عقب گرد انتخاباتی را با صلابت و قدرت هرچه بیشتر از قبل پاسخ داده و هرگونه منافقان سیاسی و انتخاباتی را در قعر زباله دان سیاسی پرت می‌کنند.

     


     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *