×

اتفاق عجیب در فوتبال تبریز؛
سهمیه فروشی در ازای شش کامیون روغن نباتی

  • کد خبر: 226614
  • 1 آذر 1400
  • سهمیه لیگ دوی تبریز در ازای شش کامیون روغن نباتی واگذار شد.
    سهمیه فروشی در ازای شش کامیون روغن نباتی
  • به گزارش نوبر خبر؛ در حالی که فوتبال تبریز طی سال های اخیر درگیر بحث مالکیت دو باشگاه ماشین سازی و تراکتور بوده و این روزها بازهم اخباری مبنی بر تغییر مالکیت دوباره سبزپوشان این شهر شنیده می شود، اتفاقی عجیب در سطحی پایین تر رخ داده که بسیار قابل تامل است.

    باشگاه علم و ادب که با خرید امتیاز باشگاه شهرداری تبریز در لیگ دسته یک فوتبال ایران حضور یافت، نمایش ضعیف و بحث برانگیز در فصل 99-98 داشت و به طرز فجیعی به لیگ دسته دو سقوط کرد (10 امتیاز از 34 بازی – 14 گل زده و 85 گل خورده!).

    این تیم اما در لیگ دسته دو نمایش بهتری داشت و فصل گذشته را با ۴۲ امتیاز و جایگاه چهارم به پایان رساند. پس از پایان فصل مسئولان باشگاه علم و ادب اعلام کردند که تمایلی به تیم داری ندارند و به دنبال فروش امتیاز تیم شان هستند. این موضوع با واکنش های بسیاری همراه بود و خیلی ها معتقد بودند نباید سهمیه تبریز به شهر دیگری منتقل شود.

    پس از چند ماه بالاخره این انتقال صورت گرفت و طی آن امتیاز لیگ دوی باشگاه علم و ادب در رشته فوتبال به باشگاه بعثت کرمانشاه واگذار شد و تیم تبریزی هم بر اساس توافق صورت گرفته با استفاده از امتیاز بعثت در لیگ دسته سه حضور خواهد داشت.

    این تعویض امتیاز اما برای کرمانشاهی ها اصولا باید هزینه مالی هم در پی می داشت که نحوه پرداخت آن بسیار جالب بود؛ بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، تعویض امتیاز صورت گرفته در ازای شش کامیون روغن نباتی اهدایی از سوی کرمانشاهی ها به باشگاه علم و ادب تبریز صورت گرفته تا به این ترتیب معامله در شرایط کالا به کالا انجام بگیرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *