×

رضایتمندی شهروندان با تحقق کامل بودجه عمرانی شهرداری تبریز

  • کد خبر: 231641
  • 2 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، علی نوای باغبان در حاشیه بازدید از کارخانه دوم آسفالت شهرداری تبریز اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در ماه‌های آتی شاهد روند صعودی در تحقق بودجه مناطق دهگانه و شهرداری مرکز باشیم.   وی افزود: امسال ماموریت کاملی برای شهرداری تعریف کرده‌ایم و شهرداری هم مسئولیت بزرگی نسبت به […]

    رضایتمندی شهروندان با تحقق کامل بودجه عمرانی شهرداری تبریز
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، علی نوای باغبان در حاشیه بازدید از کارخانه دوم آسفالت شهرداری تبریز اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در ماه‌های آتی شاهد روند صعودی در تحقق بودجه مناطق دهگانه و شهرداری مرکز باشیم.

     

    وی افزود: امسال ماموریت کاملی برای شهرداری تعریف کرده‌ایم و شهرداری هم مسئولیت بزرگی نسبت به سال گذشته دارد و آن متعهد شدن برای ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه‌ است.

     

    نوای باغبان خاطرنشان کرد: شاهد عملکرد جدی در مناطق و تحقق ۷۰ درصدی بودجه در سه ماه اخیر علی رغم ماه مبارک رمضان هستیم.

     

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری تصریح کرد: از عملکرد شهردار تبریز و همکاران وی در مناطق و سازمان‌ها رضایت کامل داریم و این ادعا را بر اساس عملکرد و گزارش درآمد و هزینه ها اعلام می‌کنیم که نشان از پشتکار عالی مجموعه همکاران شهرداری دارد.

     

    وی یادآور شد: به خصوص در حوزه عمرانی، باید نمره‌ خوبی به شهرداری بدهیم چرا که خوشبختانه هم سال گذشته و هم امسال، شاهد تحقق کامل بودجه عمرانی هستیم.

     

    باغبان تخصیص بودجه ۴۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت را ناکافی دانست و گفت: توزیع آسفالت اساسی و لکه گیری و حتی افزایش دوبرابری بودجه آن خواسته و مطالبه شهروندان است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *