×

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «فخیم رنجنابی» و «کرداوغلی»

  • کد خبر: 231612
  • 1 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به حکیمه غفوری  از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام حمید فخیم رنجنابی و حمید کرداوغلی دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده […]

    دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «فخیم رنجنابی» و «کرداوغلی»
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به حکیمه غفوری  از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام حمید فخیم رنجنابی و حمید کرداوغلی دیدار و گفتگو کرد.

    وی در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

     

    شهردار تبریز افزود: آرامش و اقتدار امروز مهین اسلامی از برکت خون شهیدان است و راه شهید همچنان ادامه دارد.

     

    هوشیار خاطر نشان کرد: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

     

    وی همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا دانست و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان نظام و خادمان به شهداست.

     

    شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی تک تک شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست. برهمین اساس مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

     

    در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام حمید فخیم رنجنابی و حمید کرداوغلی قدردانی کرد.

     

    پرستار شهید حمید فخیم رنجنابی، در ۲۵ خرداد ۱۳۵۷ چشم به جهان گشود و در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۹ از کادر درمانی بیمارستان عالی نسب تبریز بوده و در ایام همه‌گیری کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و سردار سرتیپ شهید حمید کرداوغلی  در ۱  فروردین سال ۱۳۴۱در تبریز متولد شد و این شهید والامقام  در ۷ اسفند سال ۱۳۶۲ در منطقه جزیره مجنون در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید گرانقدر در سال ۱۳۷۴ تفحص و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفته است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *