×

صادقزاده مطرح کرد:
حمایت جدی از توسعه بخش تعاون یک ضرورت است

  • کد خبر: 171500
  • 29 بهمن 1399
  • دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: حمایت جدی از توسعه بخش تعاون یک ضرورت است.
    حمایت جدی از توسعه بخش تعاون یک ضرورت است
  • به گزارش نوبر، همزمان با فجر انقلاب اسلامی و سالروز قیام مردم تبریز در سالن اجتماعات معاونت اقتصادی استانداری استان آذربایجان شرقی به صورت ویدیو کنفرانسی باحضور وزیر تعاون کار و تعاون اجتماعی کشور دکتر شریعتمداری، معاونت اقتصادی استانداری و مدیرکل و معاونت اداره تعاون کار رفاه اجتماعی استان و عضو هیئت رییسه و دبیر کمیسیون عمران شورای شهر تبریز مهندس کریم صادقزاده تبریزی و همچنین اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون و اتحادیه تعاونیهای مسکن استان به منظور افتتاح صدها پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح کشور بویژه کلانشهر تبریز پروژه تعاونی مسکن سلحشوران برج ۱۹۸ واحدی بوستان در شهرک مرزداران حوزه منطقه ۵ شهرداری تبریز برگزار گردید. (لازم به توضیح است این پروژه در ۲۵ طبقه با پارکینگ و انباری در مساحتی به متراژ تقریبی ۸۸۰۰ مترمربع باقیمت تقریبی ۳۶ میلیارد تومان برگزار گردید.)

     در این جلسه مهندس صادقزاده عضو هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت: حمایت از بخش تعاون در این برهه وضعیت اقتصادی بایستی جدی تر از گذشته باشد. تعاون به زبان ساده یعنی همکاری هنگامی که فردی به تنهایی کاری که نمی تواند انجام دهد راه درست آنست که از دیگران کمک بگیرد تا آن کار یا طرح بصورت دست جمعی و با همیاری گروهی به نتیجه مطلوب برسد.

     صادقزاده تصریح کرد: خوشبختانه در شرکت های تعاونی همه اعضا باهم برابرند و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد مگر آنکه یک عضو تلاش بیشتری برای موفقیت از خود نشان دهد. شرکت تعاونی سازمانی اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی است که هدف آن حل مشکلات ، تامین رفاه و زندگی بهتر برای اعضاست.

     صادقزاده عضو هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های امکان سراسر کشور افزود: شرکت های تعاونی توزیع انواع گوناگونی دارند که هدف مشترک تمامی آنها اینست که با مرغوبترین کیفیت و مناسبترین قیمت احتیاجات اعضای خود را برآورده سازند و این نوع شرکت های تعاونی توزیع در امور مربوط به تهیه و توزیع کالا، مسکن، خدمات و سایر نیازمندیهای اعضا فعالیت می کنند.

     افتتاح این پروژه مهم و حیاتی توسط تعاونی مسکن سلحشوران در شهرک مرزداران که در حوزه منطقه ۵ شهرداری تبریز واقع گردیده است نشان دهنده عزم جدی این تعاونی در راستای ساخت مسکن ارزان قیمت می باشد. بنده و سایر همکاران در مجموعه شهرداری و شورای شهر آماده هرگونه همکاری در جهت احداث این پروژه که متعلق به پایگاه دوم شکاری تبریز می باشد، هستیم.

     صادقزاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با بیان این مطلب که: بنده در سنگر جامعه کارگری با همکاری و نظارت عالیه در ساخت و احداث و واگذاری ۱۲۷۰ واحد مسکونی در سطح شهر تبریز و شهر جدید سهند واماده سازی ضلع غربی شهرک صیاد شیرازی به همت تعاونی مسکن کارگرن صنوف تبریز کارهایی مطلوبی را انجام داده آیم و تعاونی رضایت اعضا را جذب نموده است گرچه مشکلاتی هم در یکی از پروژه ها داشته ایم ولی با مشارکت اعضای تعاونی بزودی حل و فصل خواهد شد.

     عضو هییت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: انشالله در آینده ای نزدیک شهرک مدرن فروش مصالح ساختمانی در دو منطقه شهر تبریز در حال بررسی و ساماندهی است و در جهت رفاه و آسایش شهروندان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *