×

حاج کریم آمد/
نمره بیست صادقزاده به شورای پنجم/رقابت کنید نه تخریب!

  • کد خبر: 172138
  • 23 اسفند 1399
  • کریم صادقزاده تبریزی، با حضور در جمع خبرنگاران برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز عنوان کرد: من جوهره خدمت را هنوز در وجود خود حس میکنم و می‌توانم در سنگر شورا برای راهبری اهداف شهر تلاش کنم.
    نمره بیست صادقزاده به شورای پنجم/رقابت کنید نه تخریب!
  • به گزارش نوبر، کریم صادقزاده در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان تبریز با اشاره به تدوین برنامه راهبردی ۵ساله برای شهرداری تبریز ابراز کرد: این برنامه راهبردی در شورای پنجم تدوین و به تصویب رسیده است که شامل برنامه های عمرانی و شهری می شود.

    وی ادامه داد: هرکس برای دوره ششم شورا منتخب شود چاره ای جز ادامه راه برنامه راهبردی پنج ساله ندارد چراکه تمام برنامه ها مشخص و به تصویب رسیده است.

    صادقزاده با بیان اینکه خود نیز یکی از تدوین کنندگان برنامه راهبردی ۵ساله هستم، تصریح کرد: من یک شخصیت تشکیلاتی هستم و حضورم برای انتخابات توسط اعضای شورای مرکزی کارگری و بازنشستگی و۲۵تشکل کارگری پیشنهاد و تایید شده است.

    داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای شهر با تاکید بر اینکه اگر تاثیری از حضور خود در شورا نبینم کناره گیری میکنم، ادامه داد: من هنوز مطمئنم می توانم قدم های خوبی برای عمران و آبادی شهر بردارم.

    وی درخصوص نمره خود به عملکرد شورای پنجم اظهار کرد: برای شورای پنجم نمره بیست را می‌دهم چون بسیار برنامه های راهبردی در این دوره انجام شد و از کارهای ‌ویترینی خودداری شد.

    داوطلب انتخابات شورای ششم در همین راستا اضافه کرد: درست است که کرونا و وضعیت اقتصادی باعث کاهش کارکرد هرچه بهتر شد اما در این دوره بیشترین انتقادات و تذکرات در مورد کار به شهردار محترم و انتقاد پذیر تبریز انجام شده است.

    صادقزاده در ادامه سخنان خود گفت: در شورای ششم تمرکز به مناطق محروم و کم برخوردار صورت گرفت و در بحث آسفالت ریزی نیز مناطق ک برخوردار شهر الویت داشتند.

    عضو شورای شهر پنجم توسعه فضای سبز را از دیگر قدم های خوب این شورا دانسته و افزود: گزارش عملکرد دوره ای شورای شهر پنجم نیز مرتبا تدوین شده و تلاش خود را به مردم گزارش داده ایم.

    وی با تاکید بر حضور متخصصان در دوره پنجم اذعان کرد: حضور متخصصان در شورای پنجم باعث عملکرد بهتر کمسیون ها و پیشبرد خوب کارهای عمرانی چشمگیر در این دوره شد.

    صادقزاده همچنین درخصوص تحقق بودجه۹۹ اعلام کرد: خوشبختانه حدود۹۰درصد بودجه۹۹ در دوره پنجم شورا محقق و به پروژه های مختلف اختصاص یافت.

    داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز در خصوص فعالیت کاندیدا های مختلف گفت: حرف من به تمام کاندیدا ها این است؛رقابت کنید نه تخریب و هرکس برای خدمت در خود توان میبیند برای حضور در میدان حاضر شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *