×

نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز خبر داد
ثبت ۵۳ شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز

  • کد خبر: 174411
  • 22 فروردین 1400
  • نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز از ثبت ۵۳ شرکت طی سال ۹۹ در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز خبر داد.
    ثبت ۵۳ شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز
  • به گزارش نوبر،ابوالفتح ابراهیمی در برنامه زنده رادیویی مرکز آذربایجان شرقی با موضوع خدمات پنجره واحد کسب و کار اتاق تبریز گفت: تلاش برای بهبود فضای کسب و کار از سال ها قبل جزو دغدغه های اصلی دولت و بخش خصوصی بوده است که در این راستا با تلاش های صورت گرفته، پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار سال گذشته در استان آغاز به کار کرده و هم اکنون مشغول به ارائه خدمت است. 

    وی ادامه داد: در پنجره واحد فیزیکی، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و همچنین سهامی خاص انجام می گیرد که در طی سال گذشته، ۵۳ مورد ثبت شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز صورت گرفته است. 

    ابراهیمی افزود: پروسه کاری ثبت شرکت تا پیش از افتتاح پنجره واحد کسب و کار، بیشتر از دو ماه زمان می برد که این امر با تلاش ارگان ها و ادارات مربوطه در عرض سه روز امکان پذیر شده است. 

    نائب رییس اتاق تبریز گفت: سه مرحله اثرگذار بر روی زمان و فرآیند شروع کسب و کار شامل امور مربوط به ادارات مالیات، تامین اجتماعی و ثبت شرکت ها بوده که با ایجاد پنجره واحد کسب و کار، این زمان به طور چشمگیری کاهش یافته است. 

    گفتنی است علاقمندان می توانند برای ثبت شرکت در کمترین زمان، به اتاق بازرگانی تبریز واقع در خیابان ارتش شمالی مراجعه کرده و از خدمات این پنجره واحد بهره ببرند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *