×

مدیرعامل شرکت صنایع صبح پارلار مطرح کرد:
تولید ۵۰هزار دستگاه تلویزیون ایرانی در قلب تبریز

  • کد خبر: 174003
  • 16 اردیبهشت 1400
  • مدیرعامل شرکت صنایع صبح پارلار گفت: این شرکت قادر است که سالانه بیش از 50 هزار دستگاه تلویزیون ایرانی و همچنین بیش از 300 هزار برد الکترونیک لوازم خانگی تولید کند.
    تولید ۵۰هزار دستگاه تلویزیون ایرانی در قلب تبریز
  • به گزارش نوبر، جعفر صبحی در آیین افتتاح و بهره برداری از این شرکت که با حضور ویدیوکنفرانسی دکتر روحانی برگزار شد گفت: این شرکت از جمله شرکت های دانش بنیان و فناور استان آذربایجان شرقی محسوب می شود که امروز با ۵۸۰ نفر نیروی انسانی متخصص، فعالیت خود را آغاز می کند.

    وی ادامه داد: ۸۰ نفر از پرسنل این شرکت در بخش تحقیق و توسعه، مشغول بهفعالیت هستند که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم اقدامات بسیار موثرتری در زمینه شکوفایی اقتصادی استان و کشور و همچنین اشتغالزایی بیشتر برای جوانان استان انجام دهیم.

    وی عنوان کرد: این شرکت می تواند سالانه بیش از ۳۰۰ هزار برد الکترونیک لوزام خانگی و همچنین بیش از ۵۰ هزار دستگاه تلویزیون ایرانی تولید کند.

    مدیرعامل شرکت صبح پارلار در ادامه خطاب به رییس جمهور با اشاره به سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در این مجموعه گفت: برای راه اندازی فاز توسعه این شرکت نیز نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات هستیم که امیدواریم با نظر مساعد ریاست جمهوری و همکاری مسئولان محقق شود.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *