×

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، نماد صلح و دوستی است

  • کد خبر: 228069
  • 7 مهر 1401
  • به گزارش نوبر، عابدین خرّم در مراسم افتتاح سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، افزود: در دنیایامروز ورزش به‌ عنوان یک پدیده اجتماعی، فرصتی مناسب برای گسترش روابط انسانی و شکل‌گیری روحیات مثبت در افراد جامعه است. وی ادامه داد: محیط‌های ورزشی علاوه بر تأمین سلامت و امنیت جسمی ورزشکاران، به […]

    تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، نماد صلح و دوستی است
  • به گزارش نوبر، عابدین خرّم در مراسم افتتاح سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایرانآذربایجان، افزود: در دنیایامروز ورزش به‌ عنوان یک پدیده اجتماعی، فرصتی مناسب برای گسترش روابط انسانی و شکل‌گیری روحیات مثبت در افراد جامعه است.

    وی ادامه داد: محیط‌های ورزشی علاوه بر تأمین سلامت و امنیت جسمی ورزشکاران، به آنان این اعتماد و توانایی را می‌دهند که عواطفدرونی خود را آزاد ساخته، روابط اجتماعی خود را بهبود بخشیده و قدرت رویارویی خود با مشکلات زندگی را افزایش دهند.

    خرّم اظهار داشت: هرگونه هزینه در زمینه گسترش محیط‌های ورزشی و توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای، یک سرمایه‌گذاریبلندمدت برای امنیت و آرامش جامعه است.

    وی همچنین با بیان اینکه ورزش، فرصتی برای تعامل و پیوند بین ملت‌ها و فرهنگ‌های گوناگون، فارغ از مسائل پیچیده سیاسی واقتصادی است، افزود: برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایرانآذربایجان را نماد صلح و دوستی و زمینه‌ساز تحولات خوبی درروابط بین ملت‌ها می‌دانیم.

    سی‌ و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایرانآذربایجان از هفتم الی یازدهم مهر ماه سال جاری به میزبانی استان‌هایآذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

    تیم ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، آلماتی قزاقستان، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، وینواِسکو قزاقستان، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق ۱۰ تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق تیم‌هایداخلی حاضر در این تور هستند.

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *