×

معاون اول رییس جمهوری:
تمام وعده‌های رییس جمهور محقق می شود

  • کد خبر: 226441
  • 17 آبان 1400
  • معاون اول رییس جمهوری بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای تحقق وعده‌های رییس جمهوری تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده‌ها متعهد است.
    تمام وعده‌های رییس جمهور محقق می شود
  • به گزارش نوبر،  جلسه بررسی راهکارهای تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه عصر امروز – یکشنبه – به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

     محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت تلاش دستگاه های اجرایی برای تحقق وعده های رییس جمهور تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده ها متعهد است.

    معاون اول رییس جمهوری با اشاره به سفرهای اخیر رییس جمهور و وعده تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، از دستگاه های اجرایی ذیربط خواست نیازها و مجوزهای لازم را برای اجرای این طرح احصاء کنند تا هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل این پروژه مهم باشیم.

    در این جلسه که وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهوری و استانداران فارس و بوشهر نیز حضور داشتند، نماینده وزارت راه و شهرسازی گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه و پیش بینی هزینه اجرایی این طرح ارائه کرد.

    در این گزارش همچنین روش های پیشنهادی برای تامین مالی اجرای این طرح و اقدامات و مجوزهای لازم مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین مالی، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *