×

تقابل ستاره های قدیمی به یاد میناوند و انصاریان

  • کد خبر: 171416
  • 28 بهمن 1399
  • ستاره های قدیمی به یاد میناوند و انصاریان به میدان رفتند.
    تقابل ستاره های قدیمی به یاد میناوند و انصاریان
  • به گزارش نوبر خبر؛ درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان در فاصله زمانی بسیار کم از هم، یک شوک بزرگ به جامعه فوتبال بود؛ اتفاقی که فوتبال ایران را به طور کامل عزادار کرده و همدردی حداکثری ورزشکاران را به همراه داشت.

    عصر امروز ستاره های سابق فوتبال ایران در قالب دو تیم منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی در ورزشگاه آزادی تهران بازی یادبودی را برای مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار کردند. در این دیدار اکثر همدوره ای های شاخص میناوند و انصاریان حضور داشتند؛ دیداری که در پایان با برتری سه بر دوی منتخب سرخابی به پایان رسید.

    علی کریمی، جواد کاظمیان و بهنام ابوالقاسم پور (پنالتی) برای منتخب سرخابی گلزنی کردند و گل های منتخب ۹۸ را هم رسول خطیبی و خداداد عزیزی (پنالتی) به ثمر رساندند. کریم باقری هم در این دیدار یک پنالتی را برای منتخب ۹۸ از دست داد.

    ابراهیم میرزاپور، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، حسین کاظمی، محمد نوازی، علی کریمی، جواد کاظمیان، علیرضا نیکبخت واحدی، بهنام ابوالقاسم پور، بهروز رهبری فرد، مهدی تارتار مهدی امیر آبادی، ادموند بزیک، ابراهیم شکوری، رضا جباری، پژمان جمشیدی و عادل کلاه به رهبری علی پروین، اعضای تیم سرخابی را در این دیدار تشکیل می دادند.

    پرویز برومند، محمد خاکپور، کریم باقری، علیرضا منصوریان، سیروس دین محمدی، رسول خطیبی، علی دایی، خداداد عزیزی، علی اکبر استاد اسدی، رضا شاهرودی، مهدی هاشمی نسب، اسماعیل هلالی، علی لطیفی، علی اصغر مدیر روستا، محمدرضا مهدوی، ستار همدانی، احمد تقوی و رضا عنایتی هم با هدایت بیژن ذوالفقار نسب، اعضای تیم منتخب ۹۸ بودند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *