×

تشکیل تیم گلف رسانه در تبریز/گلف فقط برای پولدارها نیست

  • کد خبر: 231366
  • 22 مرداد 1402
  • به گزارش خبرنگار نوبر، امیر کوین در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای خود با اصحاب رسانه‌ استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: بخش بسیار زیادی ازموفقیت‌های هیات گلف استان، مرهون تلاش‌های ارزشمند اصحاب رسانه و خبرنگاران است. وی با اشاره به بخش مهمی از عملکرد هیات گلف در دوران سرپرستی و مدیریت فعلی خود اظهار […]

    تشکیل تیم گلف رسانه در تبریز/گلف فقط برای پولدارها نیست
  • به گزارش خبرنگار نوبر، امیر کوین در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای خود با اصحاب رسانه‌ استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: بخش بسیار زیادی ازموفقیت‌های هیات گلف استان، مرهون تلاش‌های ارزشمند اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

    وی با اشاره به بخش مهمی از عملکرد هیات گلف در دوران سرپرستی و مدیریت فعلی خود اظهار کرد: با توجه به ناشناخته ماندن این رشته ورزشی نسبت به سایررشته‌های ورزشی و وجود دیدگاه‌های اشتباهی همچون گران بودن فعالیت در ورزش گلف، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که با افزایش جامعه هدف، بتوانیم شاهدافزایش اقبال مردمی به ورزش گلف در استان باشیم.

    رییس هیات گلف استان عنوان کرد: ورزش گلف یک بازی بسیار سالم و پرنشاط است که در جای جای دنیا به عنوان یک ورزش خانوادگی نیز شناخته می‌شود.

    کوین در بخشی از سخنان خود به تبیین بخشی از مهم‌ترین اقدامات هیات گلف استان از جمله بهسازی و بازسازی زمین‌های ورزش گلف و انعقاد تفاهم نامههمکاری با شهرداری تبریز و دانشگاه تبریز نیز پرداخت و عنوان کرد: خوشبختانه شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز همکاری‌های ارزشمندی با هیات گلف استانداشته که نتیجه آن، تعیین ورزش گلف به عنوان یک ورزش عمومی و همگانی است.

    وی همچنین به چهار دوره حضور تیم گلف استان در مسابقات ورزشی گلف با حمایت کامل مادی و معنوی هیات گلف استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دودوره از مسابقات توانستیم رتبه اول کشوری را به دست آورده و در دو رقابت دیگر نیز شاهد افتخارآفرینی ارزشمند از سوی تیم اعزامی به مسابقات کشوری باشیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام هیات گلف استان به شناسایی استعدادهای درخشان ورزش گلف استان در شهریورماه سال جاری خبر داد و ابرازکرد: تیم رسانه گلف نیز در آینده نزدیک، با حمایت مالی، سخت افزاری و پشتیبانی هیات گلف استان، آغاز بکار خواهد کرد.

    رییس هیات گلف استان در پایان سخنان خود به ترکیب هیات رییسه هیات گلف استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: ضعف‌های گذشته هیات گلف در استان نیز به مددهیات مدیره متخصص، متعهد و کاربلد رفع می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *