×

درد و دلی دوستانه با هواداران تراکتور:
تراکتور را دوست داریم اما…

  • کد خبر: 166653
  • 14 شهریور 1399
  • یادداشت اختصاصی «نوبر» به قلم «سید مرتضی مرتضی مرتضوی» را در این نوشتار را بخوانید.
    تراکتور را دوست داریم اما…
  • دلاوران قرمز پوش تراکتور تبریز با یک بازی جانانه در مقابل استقلال تهران توانستند به رغم تمامبی‌مهری‌های‌ داوری، قهرمانی این دوره از جام حذفی را نیز از آن خود کنند.

    پس از این بازی حساس، هزاران نفر از هواداران این تیم پرشور در تبریز به خیابان‌ها آمده و بهشادی پرداختند که این شادی تا پاسی از بامداد(ساعت ۳) ادامه داشت و مسیر راهنمایی به سمتایل گلی توسط هواداران بسته شده بود.

    شادی و طرفداری از تیم محبوبمان، حق و وظیفه تمامی ماست اما هرگونه مزاحمت به مردم و برخیهنجارشکنی‌ها باعث می‌شود که بسیاری از مردم و بخصوص افراد مسن، رنجیده خاطر شده وخاطره خوشی از هواداران این تیم در ذهن خود نداشته باشند.

    راهبندان‌های عمدی و رقص‌های مختلط دختر و پسر و بسیاری از مزاحمت‌های این چنینی در شانتبریز و تبریزی و یک هوادار باغیرت تراکتور نیست.

    در تصاویر و فیلم‌هایی که از نحوه شادی همشهری‌های تبریزی موجود است بی‌توجهی به حقوقشهروندی و آزار و اذیت مردم مشهود است که متاسفانه نبود یک مکان مناسب برای برپاییشادی‌های این چنینی بر مشکلات افزوده است.

    دیشب رقص‌های مختلط و بی‌توجه به شرایط کرونایی نیز امنیت جانی شهروندان را به خطر انداختکه متاسفانه خیل عظیم جمعیت نیز مانع انجام وظیفه مناسب و بموقع ماموران تلاشگر نیرویانتظامی بود و حتی خودروی آمبولانس نیز در بین خودروهای رها شده هواداران در وسط خیابان گیرکرده بود.

    بیایید تراکتور را دوست بداریم اما معقول.

    IMG_2794

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “تراکتور را دوست داریم اما…”

    1. تورك اُوغلو تورك گفت:

      من تورکم ٣ من خودم ترکم ٢

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *