×

نقل و انتقالات؛
تراکتور به دنبال جذب یک لژیونر و یک کروات

  • کد خبر: 226738
  • 21 آذر 1400
  • تراکتور در حال مذاکره با یک بازیکن کروات است که توسط سرمربی به باشگاه معرفی شده است.
    تراکتور به دنبال جذب یک لژیونر و یک کروات
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه تراکتور بخش قابل توجهی از زمان و تمرکز خود در نقل و انتقالات تابستانی را به حل مشکل پنجره بسته اختصاص داد. با توجه به جدایی تعداد زیادی از بازیکنان شاخص بعد از پایان لیگ بیستم و عدم جذب جانشین های مناسب برای آنها، تراکتور در این فصل به شدت با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می کند.

    متحمل شدن 5 باخت در 9 مسابقه به خوبی نشان دهند شرایط تراکتور در لیگ بیست و یکم است. این تیم بعد از متحمل شدن دو باخت متوالی مقابل آلومینیوم و مس رفسنجان تا رتبه دوازدهم پایین آمد و این شرایط به هیچ عنوان مورد پذیرش هوادارانش نیست؛ هوادارانی که این روزها بازهم صدای اعتراضشان در فضای مجازی شنیده می شود.

    باشگاه تراکتور برای بهتر کردن اوضاع در کوتاه مدت به دنبال جذب چند بازیکن است؛ بازیکنانی که تحت قرارداد هیچ باشگاهی نیستند و می توانند بلافاصله به جمع سرخ پوشان ملحق شوند. یکی از این بازیکنان رضا قوچان نژاد است. بعد از اینکه مهاجم پیشین تیم ملی اعلام کرد هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده، بحث حضور او در لیگ برتر بار دیگر داغ شد و آن گونه که از باشگاه تراکتور خبر می رسد، کادر فنی سرخ پوشان مشغول بررسی عملکرد قوچان نژاد است و در صورت تایید این بازیکن، تراکتوری ها مذاکرات خود را با و شروع خواهند کرد.

    زونیمیر سولدو یک بازیکن کروات هم به باشگاه معرفی کرده که از نظر فنی مورد تایید اوست؛ تراکتوری ها با این بازیکن وارد مذاکره شده اند و در صورتی که توافقات نهایی صورت بگیرد، او به زودی در تبریز حضور یافته و در تمرینات تراکتور شرکت خواهد کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *