×

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
تخصیص ۶۵۰میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد – تبریز

  • کد خبر: 170678
  • 8 بهمن 1399
  • معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش می کنیم پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران تا قبل از پایان دولت بهره برداری شود.
    تخصیص ۶۵۰میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد – تبریز
  • به گزارش نوبر، جواد رحمتی در حاشیه بازدید از پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران اظهار کرد: برای این پروژه در سال جاری ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود اما تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد برای آن تخصیص یافته است.

    او ادامه داد: سعی می کنیم که زیرسازی این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده تمام شود. روسازی و ایستگاه این خط آهن در خاوران نیز تا پایان اردیبهشت آینده به اتمام می رسد.

    معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: برای ایستگاه فعلی تبریز هنوز تصمیمی گرفته نشده است اما اصرار ما این است که این خط آهن زیرسطحی باشد. اجرای روسطحی این پروژه جلوی توسعه استان را می گرفت و به همین دلیل ما با اجرای روسطحی مخالفت کردیم.

    او افزود: سعی می کنیم ایستگاه بین خاوران و ترمینال هم برای قطار تبریز – میانه و هم برای حمل و نقل درون شهری استفاده شود. این فاصله به عنوان ابتدای خط ۳ و انتهای خط ۲ مترو به صورت رینگ وصل و توسط ریل باس پوشش داده می شود.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *