×

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:
 تاخیر ۲۶ ساله در افتتاح پارک موزه دفاع مقدس/ قدردانی از فعالیت شهرداری

  • کد خبر: 167372
  • 6 مهر 1399
  • مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از فعالیت های شهرداری تبریز در احداث پارک موزه دفاع مقدس قدردانی کرد و خواستار تکمیل این مجموعه ارزشمند شد.
     تاخیر ۲۶ ساله در افتتاح پارک موزه دفاع مقدس/ قدردانی از فعالیت شهرداری
  • به گزارش نوبر، سردار اصغر عباسقلیزاده با حضور در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: امیدواریم ‌ما نیز بتوانیم‌ در سایه هدایت های رهبر انقلاب ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل  باشیم.

    وی اظهار داشت: امروز در دنیای پر آشوب، کشور سربلند ایران ساحل امنی است که در دنیا جزو کشور های امن به شمار می رود.

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش هاِی دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: اگر یک کشور به تنهایی توانست در مقابل دو ابر قدرت شرق و غرب با صدام بجنگد، در سایه آموزه‌های عاشورا و هدایت های امام راحل و رزمندگان و خانواده شهدا است که امیدواریم امروز نیز بتوانیم به تمامی مشکلات موجود کشور غلبه کنیم .

    وی با تقدیر از فعالیت های شهرداری و شورای شهر تبریز در پارک موزه دفاع مقدس گفت: پارک موزه دفاع مقدس از سال ۷۳ کلنگ زده شده اما متاسفانه هنوز در سال ۹۹ به اتمام‌ نرسیده است.

    سردار عباسقلیزاده افزود: اتمام این موزه هم در زمینه گردشگری و هم برای قدردانی از رزمندگان و انتقال و معرفی فرهنگ دفاع مقدس مهم‌ خواهد بود چراکه لازم است نسل امروز را با فداکاری های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم .

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش هاِی دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات رزمندگان و شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس باشیم.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *