×

جعفرخانی شبلو:
بگم بگم‌های شورای پنجم نتیجه نداد!

  • کد خبر: 174472
  • 28 اردیبهشت 1400
  • کارشناس مسایل حقوق شهری و اجتماعی معتقد است با وجود برخی تلاش ها و اقدامات صورت گرفته، جریان نصف و نیمه مطالبه‌گری در شورای پنجم تبریز نتیجه بخش نبوده است.
    بگم بگم‌های شورای پنجم نتیجه نداد!
  • به گزارش نوبر، جعفرخانی شبلو طی اظهارنظری گفت: اقدامات و حرکت های مطالبه گرانه در بدنه شورای فعلی تبریز از سوی برخی اعضاء، اگرچه کاری ارزشمند و امیدبخش بود؛ با این حال به دلیل وجود برخی اشکالات در روندها و ماهیت ها، این جریان، رفته رفته رو به افول گذاشت و به اصطلاح، ماجرای بگم،بگمهای شورای پنجم تبریز نتیجه نداد.

     

     وی دلیل این امر را نبود اراده ای جمعی برای اصلاح و بهبود رویه های مدیریتی و نظارتی در شورای شهر تبریز دانست و افزود: موضوع مطالبه گری و مبارزه با برخی مظاهر و رویه های غلط مدیریتی، باید به مساله و دغدغه تمامی اعضای شورای شهر که امانت دار رأی و عهده دار نمایندگی مردم هستند تبدیل شود که متاسفانه چنین آرمانی تحقق نیافته و بدیهی است که در چنین فضایی، تک صداهای مطالبه‌گری و فسادستیزی نیز، منتج به نتیجه نخواهد شد.

     

     خانی در عین حال تلاش برای ایجاد و نهادینه شدن شفافیت در مدیریت شهری را یکی از وظایف و مسوولیت های نظارتی شورای شهر برشمرد و افزود: شفافیت، باعث جلوگیری از فساد و مانع به انحراف کشیده شدن سیستم مدیریتی شهرداری می شود و پی گیری های قانونی و سازمانی در راستای تحقق اصل شفافیت، وظیفه شورای شهر است.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *